امتیازات این مقاله تاکنون : 1.33333333333333
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

نگاهی به‌ استایل جذاب برد پیت

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۸/۲۵ سه شنبه
نگاهی به‌ استایل جذاب برد پیت
چکیده این مقاله : برد پیت بازیگر دوست داشتنی جزو بازیگران خوش استایل هالیوود می باشد. اگر دوست دارید از رازهای استایل جذاب برد پیت باخبر شوید در این مقاله با ما همراه باشید.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 1 نظر
  • 5561 بازدید

یکی از خوش تیپ ترین و خوش استایل ترین مردان هالیوودی برد پیت است. او با ظاهر شیک و جذاب خود توانسته است، استایلی منحصر به فرد به خود ببخشد و خود را از سایرین متمایز کند. برد پیت 18 دسامبر 1963 در شاونی، اوکلاهاما به دنیا آمده است. ویلیام بردلی برد پیت، تهیه کننده و بازیگر حرفه ای هالیوود است که در فیلم های مشهور زیادی بازی کرده است. از جمله این فیلم های مشهور می توان به سرگذشت بنجامین باتن، باشگاه مشت زنی، 12 سال بردگی، تروی و رورزی روزگاری و ... در هالیوود اشاره کرد. او تا کنون 5 بار نامزد دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب بوده است. راز خوش تیپی برد پیت برای همه افراد جذاب است، چون که او هیچ گونه فعالیتی در فضای مجازی ندارد.

بسیاری از افراد محبوبیت برد پیت را به خاطر اندام بی نظیر و چهره جذابش می دانند. باید گفت که یکی از مشهورترین ستارگان هالیوودی که هر زن و مردی استایل های جذاب او را تحسین می کنند، برد پیت محبوب است. چرا که او در انتخاب لباس هایش بسیار دقیق و هوشمندانه عمل می کند. برد پیت 58 ساله بازیگر هالیوودی یکی از خوش لباس ترین و شیک ترین سلبریتی های جهان محسوب می شود. در این مقاله بر آن شده ایم تا به بررسی استایل جذاب برد پیت بپردازیم، علاقه مندان به این ستاره محبوب با دنبال کردن این مقاله می توانند به سبک او لباس بپوشند و خود را خوش تیپ نمایند. پس با ما باشید.

 

رازهای خوش تیپی برد پیت

 

رازهای خوش تیپی برد پیت

  1. ساده، بدون طرح و نقش لباس بپوشید
  2. لباس هایی با رنگ های خنثی انتخاب کنید
  3. لباس هایی با سایز خودتان را بپوشید
  4. به دنبال کیفیت باشید نه کمیت
  5. همواره لباس هایی صاف و اتو کشیده به تن کنید
  6. رنگ های مناسب با یکدیگر را انتخاب کنید
  7. استایل کژوال برد پیت
  8. تیپ های اسپرت برد پیت
  9. لباس های رسمی برد پیت
  10. کت های بلند در استایل برد پیت
  11. اکسسوری های مردانه به سبک برد پیت

 

ساده، بدون طرح و نقش لباس بپوشید

باید گفت که برد پیت ساده پسند و عاشق پوشیدن لباس های ساده است. ساده پوشی و راحت بودن لباس های این مرد جذاب از جمله رازهای خوش تیپی وی به شمار می آید. برد پیت جذاب حین انتخاب کردن لباس های ساده اش کاملا هوشمندانه عمل می کند و بهترین ها را برای استایل خود برمی گزیند. درست است که برد پیت ساده پوش است، اما باید بدانید که او هرگز کنتراست رنگ ها را فراموش نمی کند. اگر می خواهید مانند مرد هالیوودی مان جذاب به نظر برسید، بهتر است که از لباس های پر طرح و نقش بپرهیزید و لباس های ساده را برای تمام فصول خود انتخاب نمایید. استایل کلاسیک و نسبتا ساده برد پیت یکی از دلایل اصلی بر شیک پوشی و محبوبیت این چهره سینمایی می باشد.

 

پوشیدن لباس های ساده از رازهای خوشتیپی برد پیت

 

لباس هایی با رنگ های خنثی انتخاب کنید

علاوه بر این خصوصیات، برد پیت را مرد رنگ های خنثی می دانند. برد پیت در استایل خود هرگز تناسب در رنگ ها را از یاد نمی برد و در استایل های خود رنگ هایی مانند: صورتی، زرد، قرمز و بنفش را به کار نمی برد. این مرد خوش تیپ عاشق رنگ هایی مانند: بژ، خاکی و سورمه ای است. چرا که این رنگ ها در عین با کلاسی و مجلل بودن شان به راحتی با سایر لباس های دیگر ست می شوند. پس بی دلیل نیست که می گوییم برد پیت جذاب در خصوص ست کردن استایل شیک خود، هوشمندانه عمل می کند. طرفداران این مرد هالیوودی، بهتر است که در کمد لباس های خود، همواره رنگ های خنثی و لباس های راحت و ساده را داشته باشید. برای استایل های کژوال داشتن این لباس ها گزینه ای فوق العاده مناسب می باشند.

 

انتخاب رنگ های خنثی در استایل برد پیت

 

لباس هایی با سایز خودتان را بپوشید

یکی از ارکان اصلی انتخاب لباس های برد پیت، تناسب لباس با اندام می باشد. برد پیت همیشه لباس هایی را به تن می کند که کاملا برای اندامش مناسب و اندازه است. شما باید در هنگام خریدن لباس هایتان دقت کنید، که لباس انتخابی شما بعد از شستشو تغییر سایز، تغییر رنگ و نخ نما نداشته باشد. در خصوص هر کدام از این موارد در هنگام خریدن لباس هایتان از فروشنده سوال بپرسید و تا اطمینان حاصل نکرده اید، آن ها را خریداری نکنید.

 

 

به دنبال کیفیت باشید نه کمیت

کیفیت مداری، یکی دیگر از رازهای خوش تیپی مرد جذاب هالیوودی می باشد. برد پیت به کیفیت بسیار می اندیشد و خلاقیت و هوش خود را در انتخاب های با کیفیت ظاهر می کند. قابل قبول است که شاید همه افراد توانایی خریدن لباس های اصل و برند را نداشته باشند، اما می توانند که به جای خریدن چند دست لباس ارزان، یک دست لباس با کیفیت و اصل را برای خود تهیه نمایند. برد پیت لباس های زیادی ندارد، اما در عوض همه آن ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند. پس شما نیز مانند برد پیت لباس کم و با کیفیت داشته باشید و همیشه جذاب و درخشان ظاهر شوید. فراموش نکنید لباس هایی که با کیفیت هستند، درست است که گران قیمت هستند. اما در عوض به خاطر با کیفیت بودن شان، شما می توانید سالیان زیادی را از آن ها استفاده کنید.

 

همواره لباس هایی صاف و اتو کشیده به تن کنید

در تمام تصاویری که از برد پیت در دسترس است، نظاره گر لباس های اتو کشیده و مرتب برد پیت خواهیم شد. اتو کردن لباس ها موضوع مهمی برای شیک پوشی هر یک از آقایان تلقی می شود، پس از انجام دادن این کار مهم غافل نشوید. اگر هر یک از شما وقتی برای اتو کردن لباس های خود ندارید، بهتر است که کار خود را به خشکشویی بسپارید و همیشه تمیز و با نشاط در تمام مکان ها ظاهر شوید.

رنگ های مناسب با یکدیگر را انتخاب کنید

یکی از مقوله های مهم که برد پیت به آن نیز توجه ویژه ای دارد، تناسب رنگ در انتخاب لباس و طراحی استایل می باشد. انتخاب یک دست لباس مناسب در یک طیف رنگ، جزء استایل های برد پیت است. برد پیت استایل خود را با یک عینک دودی قاب سیاه یا قهوه ای ست می کند و آن را تکمیل می کند.

 

استایل کژوال برد پیت

اگر می خواهید از سبک پوشش برد پیت برای استایل کژوال خود کمک بگیرید، می توانید یک کت جیر قهو ه ای و شلوار جین یا پارچه ای را به رنگ خاکستری ست کنید. قطعا ترکیب کردن این لباس ها و رنگ ها با یکدیگر، استایلی فوق العاده شیک و جذاب را تقدیم به شما می کند.

 

استایل کژوال برد پیت

 

تیپ های اسپرت برد پیت

این بازیگر خوش نام و جذاب هالیوودی، در بیشتر عکس هایش با خنده هایی ملیح ظاهر شده است. انتخاب عینک دودی قاب سیاه و قهوه ای برد پیت، جذابیت ظاهر او را دو چندان می کند. او به کلاه و شال گردن نیز علاقه مند است و در بیشتر مواقع موهای خود را بلند می گذارد. همچنین برد پیت در بیشتر مواقع به جای کراوات از پاپیون استفاده می کند. از جمله استایل های اسپرت برد پیت، می توان به استفاده کردن از رنگ خاکستری در تی شرت و شلوار وی اشاره کرد. همچنین در برخی مواقع تیپ های اسپرت خود را از کت های تک، با تناژ رنگی سایر لباس های دیگرش استفاده می کند. اندام برد پیت با به کار بردن استایل های اسپرتش، فوق العاده جذاب و زیبا دیده می شود. برای هر مردی که می خواهد بهتر و جذاب تر دیده شود، استفاده کردن از سبک برد پیت بهترین گزینه انتخابی در به کار بردن تیپ های خود می باشد.

 

لباس های رسمی برد پیت

برد پیت برای تیپ های رسمی خود، از یک پیراهن، کفش رسمی، کت و شلوار سبک گاهی با پاپیون یا کراوات استفاده می کند. استایل رسمی شیک و آراسته برد پیت، بسیار جذاب و مورد پسند است. شما نیز برای موقعیت های رسمی و کاری خود مانند برد پیت جذاب لباس بپوشید و خاص و ایده آل ظاهر شوید.

 

لباس های رسمی برد پیت

 

کت های بلند در استایل برد پیت

کت های بلند در استایل برد پیت به وفور دیده می شود. برد پیت در فصل زمستان از کت های بلند، خیلی زیاد استفاده می کند. او مخصوصا از کت های بلند در استایل های مونوکروم ( استایل های تک رنگ ) استفاده می کند و علاقه زیاد و خاصی به استفاده از کت های ساده در استایل مونوکروم خود دارد. رنگ مشکی از جمله رنگ هایی است، که برد پیت در استایل مونوکروم خویش آن ها را به کار می برد. علاوه بر این ها برد پیت به کت های چرمی نیز بسیار علاقه مند است و کت های چرم رنگی در استایل برد پیت بسیار به کار برده می شوند.

 

کت های بلند در استایل برد پیت

 

اکسسوری های مردانه به سبک برد پیت

برد پیت به استفاده کردن از اکسسوری ها در استایل هایش علاقه زیادی دارد. از جمله اکسسوری هایی که برد پیت آن ها را در تیپ های خود به کار می برد، می توان به این ها اشاره کرد. کیف های بزرگ، عینک های آفتابی، گردنبندهای استیل و خاص و کلاه های هم رنگ با استایلش، همگی اکسسوری های خاص و مورد علاقه برد پیت می باشند.

 

حرف پایانی

اگر تا آخر مقاله را به خوبی مطالعه کرده باشید، قطعا پی به راز خوش تیپی، در استایل برد پیت برده اید. آن چه خوش تیپی برد پیت را به یک راز تبدیل کرده است، استفاده کردن از لباس های ساده، راحت، با کیفیت و ... می باشد. پس برای تبدیل شدن به یک برد پیت جذاب، نیاز نیست که از برندهای گران قیمت و مطرح در دنیا خرید کنید. چرا که زیبایی ظاهر و جذابیت استایل خود را تنها با کمک گرفتن از مقاله نگاهی به‌ استایل جذاب برد پیت، به خوبی می توانید دریابید.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا