امتیازات این مقاله تاکنون : 2.72222222222222
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۸/۲۰ پنج شنبه
اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام
چکیده این مقاله : اگر لاغر اندام هستید و تمایل به شیک پوشی و اندامی چهار شانه دارید، در این مقاله ما را همیاری کنید.
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • 0 نظر
  • 25322 بازدید

اگر آقایان مایل به شیک پوشی و خوش استایل بودن هستند، باید حتما اصول پوشیدن صحیح لباس ها را رعایت کنند. مردانی با اندام لاغر باید همیشه در انتخاب لباس هایشان دقت کنند، تا بتوانند با ظاهر و استایلی ایده آل به چشم بیایند. برخی از آقایان به طور کل لاغر اندام هستند و هیچ چیزی بر چاقی و پر بودن اندام آن ها تاثیر گذار نمی باشد. بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله توضیحاتی را در خصوص اصول لباس پوشیدن برای آن ها بیان کنیم.

توجه داشته باشید که برای خوش پوش بودن و ظاهری آراسته نیازی به خریدن لباس های گران قیمت و مارک دار نیست. همین که شما اصول درست ست کردن لباس ها را رعایت کنید، می توانید کاملا خاص و برازنده بدرخشید. اگر لاغر اندام هستید و تمایل به شیک پوشی و اندامی چهار شانه دارید، در 13 اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام مقاله ما را همیاری کنید.

 

مردان لاغر اندام چگونه باید لباس بپوشند؟

  1. اندازه لباس ها باید دقیق و مناسب باشد
  2. در پوشیدن کت و شلوارها دقت کنید
  3. پوشیدن کت تک را فراموش نکنید
  4. شلوار مناسب برای مردان لاغر مهم است
  5. رنگ لباس باید مناسب باشد
  6. دقیق انتخاب کردن اکسسوری ها
  7. توجه کردن به یقه لباس مهم است
  8. از پیراهن های طرح دار استفاده کنید
  9. لباس های آستین کوتاه را با دقت انتخاب کنید
  10. چند لایه لباس بپوشید
  11. از پوشیدن کت های اپل دار خودداری کنید
  12. لباس های یقه گرد را برای استایل خود به کار ببرید
  13. لباس های راه راه عمودی نپوشید

 

 

اندازه لباس ها باید دقیق و مناسب باشد

یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین موارد بر یک استایل مناسب برای افراد لاغر، در نظر گرفتن اندازه لباس می باشد. اگر می خواهید با لباس لاغری خود را از دید پنهان کنید، باید لباسی را برای خود تهیه کنید، که کاملا اندازه شما باشد. تصور این که لباس هایی با چند سایز بزرگتر و گشادتر لاغری را پنهان می کنند، کاملا اشتباه است. همچنین با پوشیدن لباس های خیلی تنگ و جذب، لاغر بودن شما بیشتر در معرض دید قرار می گیرد. بنابراین از پوشیدن چنین لباس هایی باید حتما بپرهیزید.

سعی کنید هنگام انتخاب و خریداری کردن لباس هایتان، به سرشانه ها و آستین های لباس بیشتر توجه کنید. چرا که سرشانه های آویزان و آستین های گشاد، باعث لاغرتر به نظر رسیدن شما می شود. فضای خالی اندام شما در پوشیدن لباس ها اصلا اصولی نیست و با چنین روشی اندامی بدفرم و لاغرتر برای شما پدیدار می شود. بنابراین بهترین ایده و راه حل، انتخاب لباس هایی کاملا اندازه و فیت بدن شما می باشد. یعنی نه گشاد، نه جذب و چسبناک.

 

در پوشیدن کت و شلوارها دقت کنید

یکی از آیتم های ایده آل برای داشتن استایلی زیبا و درشت، انتخاب کت و شلواری مناسب و جذاب می باشد. کت و شلوار چهار خانه و طرح دار با رنگ های بژ و آبی اقیانوسی برای توپُرتر دیده شدن مردان لاغر، گزینه بهتر و مناسب تری است. همچنین کت های تک دکمه، دو طرف دکمه و سه دکمه برای چنین افرادی کاملا ایده آل می باشد.

 

پوشیدن کت و شلوار برای افراد لاغر

 

پوشیدن کت تک را فراموش نکنید

برای استایل های نیمه رسمی و اسپرت آقایان لاغر اندام، پوشیدن کت تک باعث درشت تر نشان دادن قسمت بالاتنه خواهد شد. بنابراین در پوشیدن کت تک برای داشتن اندامی زیبا اندکی تامل نکنید.

 

پوشیدن کت تک برای افراد لاغر

 

شلوار مناسب برای مردان لاغر مهم است

پوشیدن شلوار جین تنگ برای آقایانی با اندام لاغر ممنوع. چرا که با پوشیدن چنین شلوارهایی لاغری این افراد بیشتر به چشم خواهد آمد. بهترین شلوار برای آقایان لاغر اندام، پوشیدن شلوار راسته می باشد. زیرا گشاد بودن پایین شلوار می تواند حجم ساق پای شما را ُپرتر نشان دهد. اما باید دقت داشته باشید، که پوشیدن شلوارهای تمام گشاد باز هم سبب لاغرتر نشان دادن شما می شود. هر چند شلوارهای دیگری مانند بگ استایل و مام استایل می تواند برای افراد لاغر مناسب به نظر برسد، اما باید گفت این شلوارها به زیبایی و خوش اندام نشان دادن شلوارهای راسته نخواهند بود.

 

شلوار مناسب برای مردان لاغر

 

رنگ لباس باید مناسب باشد

پوشیدن لباس های تیره باعث لاغرتر دیده شدن افراد می شوند. به همین جهت افراد چاق بیشتر به پوشیدن لباس های تیره روی می آورند. در مقابل باید بدانید که پوشیدن لباس های رنگی بر خلاف لباس های تیره عمل می کنند. از این رو پوشیدن لباس هایی با رنگ هایی مانند: سفید، لیمویی، پاستیلی، کرم و هر رنگ روشن دیگری می تواند در لاغر دیده نشدن شما کاملا تاثیرگذار باشد.

 

رنگ لباس مناسب برای افراد لاغر

 

دقیق انتخاب کردن اکسسوری ها

مردان لاغر اندام باید از استفاده کردن اکسسوری های درشت و بزرگ خودداری کنند. چرا که اکسسوری مردانه به لاغر دیده تر شدن تان کمک بیشتری می کنند. ساعت، کمربند، کراوات و سایر اکسسوری های دیگر باید در نهایت ظرافت و زیبایی انتخاب شوند. تا با اندامی جذاب تر و درشت تر شما را به چشم آورند.

 

توجه کردن به یقه لباس مهم است

واضح است که افراد لاغر اندام معمولا گردنی لاغر و کشیده دارند و همین امر سبب می شود، تا لاغری چنین افرادی بیشتر به چشم بیاید. بنابراین برای رفع این مشکل بهتر است که از پیراهن های یقه اسکی، پلیور یقه زیپ دار و یا دکمه دار استفاده کنید و با پوشیدن چنین لباس هایی لاغری اندام خود را بپوشانید.

 

از پیراهن های طرح دار استفاده کنید

تی شرت و یا پیراهن هایی با خط های افقی، شلوغ و چهارخانه، می تواند قفسه سینه شما را بزرگ تر و شانه های شما را پهن تر نشان دهد. بنابراین اگر لاغر اندام هستید و می خواهید درشت تر به نظر برسید در هنگام خریدن لباس ها به این نکته مهم توجه کنید.

 

لباس های آستین کوتاه را با دقت انتخاب کنید

در صورتی که می خواهید تی شرت و لباس های آستین کوتاه دیگر را برای خودتان انتخاب کنید، باید به آستین آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. خط سرشانه باید دقیق باشد و آستین تی شرت دور بازوی شما قرار بگیرد. اما فراموش نکنید که جذب بودن بیش از حد آستین، ممکن است بازوی شما را باریک تر نشان بدهد.

 

لباس استین کوتاه برای افراد لاغر

 

چند لایه لباس بپوشید

پوشیدن چند لایه لباس ها برای افراد لاغر، تغییر چشمگیری در اندام ها به وجود می آورد. منظور از چند لایه پوشیدن لباس ها، به طور کل لباس های کلفت و ضخیم نمی باشد. از ترکیب لباس های نازک و کلفت به صورت چند لایه بر روی همدیگر استفاده کنید و جذابیت خاص و منحصر به فردی را در استایل تان به وجود بیاورید. سعی کنید از پارچه و الیافی استفاده کنید، که به اندام شما حجم اضافه کند. پارچه هایی مانند: پشم، فلانل، جین، مخمل و ... می توانند کمک شایانی به پوشش مناسب و ایده آل شما بکنند.

 

چند لایه پوشیدن برای افراد لاغر

 

از پوشیدن کت های اپل دار خودداری کنید

شاید در نظر برخی از آقایان لاغر اندام، پوشیدن کت هایی با اپل بزرگ باعث درشت نشان دادن هیکل آن ها می شود. در حالی که این تصور کاملا اشتباه است و این ترفند نامناسب سبب بهم ریختن اندام شما می شود. بنابراین تا جایی که ممکن است از پوشیدن چنین لباس هایی باید خودداری کنید.

 

 

لباس های یقه گرد را برای استایل خود به کار ببرید

تا جایی که برایتان ممکن است از پوشیدن لباس هایی با یقه هفت اجتناب کنید، مخصوصا یقه هایی که خیلی باز هستند. اگر می خواهید که لاغری خود را پنهان کنید، از لباس های یقه هفت استفاده نکنید. پیراهن و یا لباس هایی دیگر با یقه گرد می توانند شما را چهار شانه تر نشان بدهند و انتخاب ایده آل تری برای شما می باشند.

 

لباس های راه راه عمودی نپوشید

اگر به پوشیدن لباس های راه راه علاقه مند هستید، بهتر است که راه راه عمودی را برای لاغر اندام خود انتخاب نکنید. زیرا این خطوط ظاهر ساده و لاغرتری را بر روی اندام شما ایجاد می کنند. پس بهتر است که با پوشیدن لباس هایی با راه راه افقی، استایل خود را چهار شانه و جذاب تر نشان بدهید.

 

افراد لاغر لباس راه راه افقی بپوشید

 

سخن پایانی

با توجه به مطالب مفیدی که در مقاله 13 اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام ذکر شده است، باید گفت که آقایانی با اندام لاغر تنها با رعایت کردن چندین نکات ساده می توانند درخشندگی و زیبایی را در اندام و استایل خود پدیدار کنند. بنابراین چه خوب است که هر فردی بتواند اصول خاص در لباس پوشیدن را رعایت کند و استایلش را آن گونه که برازنده است بسازد. مردان لاغر با مطالعه این مقاله و رعایت اصول لباس پوشیدن افراد لاغر، از این به بعد می توانند ظاهر خود را خاص و چهارشانه رقم بزنند. خوش تیپی همراه با استایلی برازنده حق تک تک شماست، پس با پوشیدن لباس های مناسب این حق را از خود دریغ نکنید.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا