امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

نحوه ست کردن کت و شلوار دامادی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۸/۱۵ شنبه
نحوه ست کردن کت و شلوار دامادی
چکیده این مقاله : جهت ست کردن کت شلوار دامادی یک سری نکته وجود دارد که با رعایت آن بهترین استایل را در مهمترین روز زندگیتان خواهید داشت.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 5214 بازدید

اول از شروع به موضوع اصلی مقاله، امیدواریم برای همه ی آقا دامادها و عروس خانم های عزیز، عروسی شان روز و شبی تکرار نشدنی همراه با کلی خوشبختی و بدون پشیمانی باشد. شما دامادهای عزیز باید سعی کنید که در این روز پر از خاطره و به یاد ماندنی، اهمیت زیادی به ست کردن کت و شلوارتان یا سایر موارد دیگر بدهید. همچنین آراستگی و منحصر به فرد بودن خودتان را جلو دید سایر مهمانان به زیبایی رقم بزنید.

با توجه به این که در بیشتر مقاله ها از اهمیت به خصوص ست کردن صحبت هایی به میان آمده است. اما باید گفت که این نوع ست کردن، با سایر ست کردن های زندگی شما متمایز تر و متفاوت تر می باشد. در نتیجه تمام سعی خود را بر آن دارید که ست کردن کت و شلوار دامادی را با دقت و توجه زیادی انجام بدهید. البته باید بگوییم در این مورد آقا دامادها تنها نیستند و ما به کمک این مقاله می خواهیم، نکات مهم نحوه ست کردن کت و شلوار دامادی را به صورتی خلاصه اما مفید بیان کنیم. تا ادامه ی مقاله با ما یار باشید.

 

نکات لازم برای ست کردن کت و شلوار دامادی

  1. بهترین مدل کت و شلوار دامادی را برای خودتان انتخاب کنید.
  2. مدل کت و شلوار دامادی تان را با لباس عروس خانم ست کنید.
  3. پوشیدن جلیقه همراه با کت و شلوار دامادی.
  4. انتخاب رنگ مناسب برای کت و شلوار دامادی.
  5. در انتخاب رنگ پیراهن دامادی دقت کنید.
  6. تاثیر اکسسوری ها در جذابیت استایل دامادی.
  7. اهمیت دادن به کفش تان را فراموش نکنید.
  8. در روز عروسی تان به مدل موهایتان اهمیت بدهید.

 

مدل کت و شلوار

سوالی که ممکن است به ذهن بیشتر دامادها خطور کند این است که از کجا باید فهمید، بهترین مدل کت و شلوار مناسب برای این روز خاص کدام است؟ در این مورد شما باید سعی کنید تا ذهن خود را کاملا آزاد بگذارید و به دنبال مدل های روز نباشید. زیرا ممکن است که برخی اوقات یک مدل قدیمی و ساده تر بیشتر به تیپ و ظاهر شما بیاید، تا یک مدل عجیب امروزی. فراموش نکنید که خوب بودن و فیت بودن تن خور کت و شلوار در تن شما، یکی از مهم ترین نکاتی است که برای ست کردن کت و شلوار دامادی باید آن را رعایت کنید. سعی کنید برای انتخاب کت و شلوار روز عروسی تان بیشتر از نظر دیگران، نظر خودتان مهم تر باشد و با انتخابی نادرست تحت تاثیر سلیقه ی دیگران قرار نگیرید.

 

مدل کت و شلوار دامادی

 

ست کردن با لباس عروس

مکمل بودن تیپ و استایل یکدیگر در این روز باشکوه، باعث می شود که جذابیت شما بیشتر به چشم آید. منظور از ست کردن این است که لباس عروس و داماد، تقریبا از لحاظ مدل ها با همدیگر ست و هماهنگ باشند. البته نباید فراموش کنید که در انتخاب مدل لباس، اولویت اول به فرم اندام شماست.

 

پوشیدن جلیقه

پوشیدن جلیقه همراه با کت و شلوار دامادی به خصوص برای فصل سرد، می تواند یک ایده ی جذاب و ایده آل باشد. اما باید گفت که به احتمال زیاد پوشیدن جلیقه در فصل گرما باعث کلافگی شود. در نتیجه نپوشیدن آن نمی تواند، استایل شما را شلخته و یا نامرتب سازد. توصیه ی ما به آقا دامادهای چاق و کوتاه قد این است، که به هیچ عنوان از جلیقه برای روز عروسی شان استفاده نکنند. زیرا در این صورت فرم اندام شان چاق تر و کوتاه تر نشان داده می شود.

 

پوشیدن جلیقه دامادی

 

رنگ مناسب کت و شلوار

قطعا کت و شلوار مشکی جزء یکی از پر طرفدارترین کت و شلوارها برای هر مناسبتی می باشد. این رنگ کت و شلوار به دلیل شیک بودن و رسمی بودنش، مورد پسند بیشتر آقا دامادها می باشد. همچنین باید گفت که پوشیدن آن با یک پیراهن سفید، می تواند یک ست کاملا فوق جذاب باشد.

 

کت و شلوار مشکی مناسب دامادی

 

رنگ کت و شلوار سرمه ای نیز می تواند جایگزین رنگ مشکی شود. زیرا در کل رنگ تیره در کنار لباس عروس، دید بهتر و شیک تری خواهد داشت. توجه داشته باشید که رنگ های تیره برای افرادی که چاق و کوتاه قد هستند بسیار مناسب می باشد، زیرا این رنگ باعث می شود که قد و هیکل آن ها کشیده تر به نظر برسد.

 

کت و شلوار سرمه ای مناسب دامادی

 

کت و شلوار رنگ سفید با کمربند، کفش و دستمال جیب مشکی نیز می تواند یک ست مناسب برای دامادها باشد. اما برای آقایان سفید پوست، پوشیدن کت و شلوار سفید آن ها را خسته و بی روح نشان خواهد داد. ولی در عوض پوشیدن آن باعث جذاب تر شدن آقایانی خواهد شد، که دارای پوستی سیاه و سبزه هستند. برای فصل تابستان پوشیدن کت و شلوار کرمی نیز ایده ای جالب و مناسب است، به شرطی که آن را با یک پیراهن سفید ست کرد. توجه فرمایید که این رنگ کت و شلوار برای افراد چاق و کوتاه قد زیاد جالب نیست. با توجه به این که نمی توان از تک تک رنگ کت و شلوارهای دامادی نام برد، فقط به شما سفارش می کنیم که در انتخاب رنگ ها، کاملا دقت کنید و بیشتر رنگ های مکمل و هم خانواده را در ست خود بکار بگیرید.

 

کت وشلوار دامادی کرمی

 

انتخاب پیراهن

یکی از مهم ترین و موثرترین موارد در ست کردن کت و شلوار دامادی، انتخاب درست ترکیب رنگ آن ها می باشد. برای ست کردن پیراهن همراه با کت و شلوار دامادی، پوشیدن پیراهن سفید از هر لحاظی می تواند برتری داشته باشد. همچنین رنگ های دیگری مانند: آبی روشن و کرمی نیز می تواند به جذابیت ست کت و شلواتان کمک کنند. فراموش نکنید که بسته به نوع یقه های پیراهن باید پاپیون یا کراوات خود را انتخاب کنید.

انتخاب پیراهن دامادی

اکسسوری ها

اکسسوری های شیک و خاص می توانند، زیبایی ظاهر و استایل شما را چندین برابر کنند. ما در زیر به شرح چندین اکسسوری مردانه می پردازیم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب آن ها بگیرید.

 

اکسسوری ها

 

 

کراوات یا پاپیون

در مورد انتخاب کراوات یا پاپیون باید گفت که سلایق کاملا متفاوت و آزاد است. شما می توانید رنگ کراوات یا پاپیون را مکملی از رنگ کت و شلوار یا پیراهن تان انتخاب نمایید. همچنین برای جذابیت بیشتر ست کردن، می توانید رنگ آن ها را با اکسسوری، دست گل و یا لباس عروس خانم ست کنید. فراموش نکنید که در صورت زدن کراوات حتما از گیره کراوات استفاده نمایید.

یک نکته خیلی مهم، اگر در بستن پاپیون یا کراوات هیچ گونه مهارتی ندارید، بهتر است که از ویدئوهای آموزشی و عکس ها استفاده کنید و چند روز پی در پی را تمرین کنید تا به خوبی طرز صحیح بستن شان را فرا بگیرید. چرا که مهم ترین اصل یک داماد خوش پوش و خوش تیپ، انتخاب مناسب و درست بستن پاپیون و کراوات می باشد. تلاش کنید که اصول استفاده کردن از کراوات و پاپیون را به خوبی بدانید و در انتخاب رنگ و جنسشان دقت لازم را به عمل آورید.

 

نقش کراوات در استایل داماد

 

دکمه سر آستین

یکی از اکسسوری های کوچک و تاثیر گذار، برای آقا دامادها دکمه سر آستین می باشد. استفاده کردن از دکمه سر آستین برای روز عروسی لازم و ضروری می باشد و همچنین شما می توانید با ست کردن دکمه با بند ساعت تان، زیبایی و به چشم خوردن آن ها را چندین برابر کنید.

 

دکمه سر آستین

 

گل سر سینه

گل سرسینه جزء اکسسوری هایی می باشد که برای آقا دامادها ضروری نیست. برخی از دامادها به دلخواه خودشان دوست دارند، که از گل سر سینه استفاده می کنند. بنابراین توصیه ما به دوست داران گل سر سینه این است که این اکسسوری را با گل عروس، تاج عروس و یا رنگ لباس عروس ست نمایند.

 

گل سرسینه

دستمال جیبی

دستمال جیبی موجب رسمی تر شدن و مرتب شدن استایل داماد خواهد شد. دستمال جیبی را نیز می توانید با رنگ گل عروس، لباس و سایر اکسسوری هایش ست کنید.

از دیگر اکسسوری هایی که آقا دامادها مجاز به استفاده کردن از آن ها می باشند، ساعت و کمربند است. برای مثال انتخاب کردن رنگ مشکی برای بند ساعت و کمربند یک انتخاب مناسب و ایده آل می باشد. بستن کمربند شیک و زیبا تکمیل کننده تیپ شما می باشد.

 

اکسسوری های داماد

 

کفش ها

تمیزی و مرتب بودن کفش، تا حد زیادی نشان دهنده ی شخصیت افراد می باشد. همچنین هنگام ورود به جایی کفش ها اول از هر چیزی به دید می آیند. بنابراین دامادها برای انتخاب کفش مناسب و شیک روز عروسی شان،  باید دقت و توجه زیادی بکنند. سعی کنید هنگام خریدن کفش، برترین و با کیفیت ترین جنس را در نهایت شیک بودن انتخاب نمایید. همچنین برای ست کردن کامل و بی نقص رنگ کفش، می توانید آن را مکمل با رنگ کت و شلوار انتخاب کنید. جوراب و کفش مشکی می توانند، مناسب برای ست کردن با بیشتر کت و شلوارهای دامادی باشد.

در صورتی که از کت و شلوار رنگی استفاده می کنید، باید شبیه ترین و نزدیک ترین رنگ ها به ست خود را انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید که انتخاب رنگ جوراب نیز در ست کردن شما کاملا تاثیر گذار می باشد.

 

کفش دامادی

 

مدل موها

سعی کنید هرگز برای روز عروسی خود مدل مویی را انتخاب نکنید، که تا به حال آن را بر روی صورت تان امتحان نکرده اید. همچنین بهتر است که چند روز قبل از عروسی برای کوتاهی و اصلاح به آرایشگاه بروید و مدل مویی را انتخاب کنید، که مطمئن هستید به صورت شما می آید. حواستان باشد که روز عروسی برای ریسک کردن مناسب نمی باشد و برای تغییر اساسی در این روز اصلا نباید به فکر مدل مو، مدل ریش و یا مدل سبیل جدید باشید. مدل موی مناسب و جذاب، می تواند تاثیرات شگفت انگیزی بر استایل دامادی شما داشته باشد.

 

مدل موی مناسب دامادی

 

کلام آخر

در آخر مقاله باید گفت که بیشتر راهنمایی های لازم، در خصوص نحوه ست کردن کت و شلوار دامادی را برای شما بیان کرده ایم. فقط لازم است که در این روز خاص از یک عطر و ادکلن ماندگار، مناسب با فصل سال استفاده کنید. تا با خوش بو شدن خودتان، بر تکمیل شدن کامل استایل دامادی تان بیفزایید. به امید این که این روز برای همه دامادهای عزیز خاطره ای خوب و به یاد ماندنی شود. همچنین امیدواریم که اگر بعد از چند سال نظاره گر فیلم و عکس های عروسی تان شدید، از ست کردن تیپ خود باز هم نهایت رضایت را داشته باشید.


مقالات مرتبط:

  1. راهنمای خرید ساعت مردانه
  2. قوانین اصلی پوشیدن جوراب مردانه
  3. راهنمای جامع و کاربردی خرید پیراهن مردانه
درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا