امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

لباس های ضروری آقایان در فصل زمستان

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۸/۱ شنبه
لباس های ضروری آقایان در فصل زمستان
چکیده این مقاله : با فرارسیدن فصل سرما پوشیدن لباس های گرم و زمستانی لازم و ضروری می شود. با ما در این مقاله یار باشید، تا شما را با برخی از این لباس های ضروری آشنا کنیم.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 1892 بازدید

کم کم در حال نزدیک شدن به فصل سرما هستیم، پس لازم است که آقایان لباس های زمستانی خود را از کمدها و گنجه ها خارج کنند و خود را برای شروع زمستانی زیبا و سرد آماده کنند. با شروع فصل زمستان و سرد شدن هوا، نیاز به لباس های گرم و مناسب برای آقایان ضروری و لازم می شود. در نتیجه لازم است که فصل سرد و زمستان را با انتخاب لباس های زمستانی شروع کنید و از سرمای زمستان با وجود لباس های گرم تان نهایت لذت را ببرید. پوشیدن لباس هایی گرم و مناسب در فصل زمستان علاه بر این که شما را از سرما حفظ می کند، بر جذابیت استایل شما نیز اثر گذار خواهد بود. بنابراین همیشه سعی کنید هر لباسی را بسته به فصل خود انتخاب کنید.

 

آقایان در فصل زمستان به چه لباس هایی نیاز دارند؟

  1. اورکت پشمی
  2. کت چرمی
  3. شلوار جین مشکی
  4. بوت ها
  5. شال گردن
  6. کت و شلوار پشمی
  7. جوراب های پشمی
  8. یقه اسکی
  9. کلاه زمستانی
  10. ژاکت کش باف
  11. بارانی بلند
  12. دستکش چرمی
  13. شلوارهای زیر پوش
  14. پلیور زیپ دار
  15. کاپشن پر یا جلیقه های پفی
  16. شلوار جین لبه برگردان

 

اورکت پشمی

یکی از بهترین همدم ها برای روزهای سرد و برفی اورکت پشمی می باشد. اورکت پشمی جزء دسته ای از کت ها محسوب می شود که جذابیت زیادی به تیپ و ظاهرتان می دهد و شما را کاملا گرم نگه می دارد. اورکت ها از قیمت بالایی برخوردار هستند، ولی با خریدن آن در عوض مدت زمان زیادتری می توانید آن را بپوشید و از آن استفاده کنید. علاوه بر این ها اورکت پشمی برای محیط های رسمی و اداری کاملا مناسب و ایده ال می باشد. پس بد نیست که یک اورکت پشمی به رنگ شتری، زغالی یا آبی ملوانی را در کمد لباس هایتان داشته باشید.

 

اورکت پشمی

 

کت چرمی

با پوشیدن کت چرمی در فصل زمستان استایلی متنوع را برای خودتان بسازید. بیشتر آقایان حداقل یک کت چرمی را دارا هستند و برای فصل سرما از آن استفاده می کنند. کت های چرمی از زیبایی خاصی بهره می برند و جزء یکی از لباس های گرم فصل زمستان آقایان به شمار می روند. اگر در زمستانی سرد قرار دارید، می توانید زیر کت چرمی تان یک هودی، سویشرت کلاه دار و یا بلوز یقه گرد را بپوشید.

 

کت چرمی

 

شلوار جین مشکی

رنگ های تیره همیشه رنگ هایی زیبا به شمار می روند، که هیچ گاه از مد نمی افتند. شلوار جین مشکی یک انتخاب ایده آل برای فصل زمستان می باشد، چرا که رنگ های تیره به نسبت رنگ های روشن هم گرم تر هستند و هم دیرتر کثیف می شوند. شلوار جین تیره را می توانید در هر کدام از استایل هایی که دلتان خواست به کارببرید.

 

شلوار جین مشکی

 

بوت های مردانه 

انتخابی مناسب دیگر برای آقایان در فصل زمستان، بوت ها می باشند. به دلیل تنوع زیاد در جنس و مدل بوت ها، آقایان در هنگام خریدن کاملا دست شان برای انتخاب باز است. یکی از مزیت های بوت ها این است که می توانید آن را تقریبا با همه لباس هایتان ست کنید.

 

بوت های مردانه 

 

شال گردن

گردن از جمله قسمت هایی از بدن است که در فصل زمستان در معرض سرما قرار می گیرد. بنابراین با داشتن یک شال گردن مناسب و ضخیم برای محافظت از نفوذ سرما به گردن با سرماخوردگی بجنگید. این اکسسوری زیبا و خوش طرح نیز می تواند مانند لباس هایتان، به استایل شما جذابیت خاصی ببخشد. سعی کنید زمستان خود را با داشتن شال گردن هایی خوش رنگ و زیبا، خاطره ساز کنید.

 

شال گردن مردانه از ضروریات زمستان

 

کت و شلوار پشمی

کت و شلوارهای پشمی را در زمستانی سرد به تن کنید و از گرمایی که این لباس ها به تن شما می دهند، لذت ببرید. مزیت کت و شلوارهای پشمی این است که در کنار گرمایی که به شما می دهند، امکان نفس کشیدن را نیز به خوبی میسر می کنند. این نوع لباس ها را می توانید همراه با یک پیراهن مردانه و یا بلوز یقه گرد بپوشید و استایلی نیمه رسمی یا غیر رسمی را برای خود رقم بزنید. اگر تمایل دارید استایل تان رسمی باشد، می توانید از یک کراوات شیک و پیراهن مناسب همراه با کت و شلوار استفاده کنید.

 

کت و شلوار پشمی مناسب زمستان

 

جوراب های پشمی

معمولا در فصل سرما پاها بیشتر در معرض هوای سرد قرار می گیرند و گرم نگه داشتن پاها در زمستان کاملا ضروری می باشد. جوراب های پشمی نیز در رنگ ها و طرح های متنوعی در بازار موجود هستند، در نتیجه سعی کنید چند جفت از این جوراب های را برای روزهای سرد و برفی داشته باشید. انتخاب جوراب هایی با رنگ تیره و خنثی معمولا گزینه های بهتری هستند، چون شما می توانید به راحتی آن ها را ست کنید.

 

جوراب های پشمی مناسب زمستان

 

یقه اسکی

یکی از جذاب ترین لباس های زمستانی، یقه اسکی است. یقه اسکی می تواند نقش مهمی در زیباتر جلوه دادن اندام شما داشته باشد. شما می توانید یقه اسکی را همراه با کت تک و یا کت جین بپوشید. همچنین ست کردن یقه اسکی با شلوار کتان و اورکت نیز می تواند انتخابی مناسب و خوب باشد.

 

یقه اسکی مردانه مناسب زمستان

 

کلاه زمستانی

کلاه های زمستانی را بیشتر همراه با تیپ های اسپرت می توانید استفاده کنید و برای تیپ های رسمی استفاده کردن از کلاه گزینه مناسبی نمی باشد. برای تیپ ‌های اسپرت هم می توانید از کلاه‌ های بافتنی ساده و در عین حال شیک استفاده کنید، تا هم استایل تان را تکمیل کنید و هم گرم بمانید. در صورت تمایل می توانید از کلاه و شال گردن ست استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید، اندازه شال گردن بهتر است که بلند باشد.

 

کلاه زمستانی مردانه

 

ژاکت کش باف

این نوع ژاکت های گرم و زیبا برای اواخر فصل پاییز و فصل زمستان کاملا مناسب هستند. برای ست کردن این ژاکت ها روش های زیادی وجود دارد. مثلا می توانید به صورت چند لایه ژاکت کش باف را همراه با سویشرت بپوشید و استایلی زیبا را برای خود فراهم کنید.

 

ژاکت کش باف مردانه در زمستان

 

بارانی بلند

یک بارانی بلند برای فصل پاییز و زمستان فوق العاده خاص و جذاب می باشد. شما می توانید بارانی بلند را بر روی کت و شلوار خود برای استایل های رسمی بپوشید و یا به صورت روزمره و غیر رسمی آن را بر روی لباس های دلخواه تان بر تن نمایید. پوشیدن یک بارانی و ترکیب کردن مناسب آن همراه با لباس های دیگر، به استایل شما جذابیت و اُبهت می دهد. بارانی ها معمولا رنگ های خنثی دارند، بنابراین به راحتی می توانید آن ها را با لباس های مختلف ست کنید.

 

بارانی بلند مردانه استایلی شیک برای زمستان

 

دستکش چرمی

یکی از آیتم های ضروری برای فصل زمستان، استفاده کردن از دستکش چرم می باشد. دستکش ها علاوه بر گرم نگه داشتن دستان شما، استایلی جذاب نیز به شما می بخشند. از میان دستکش های چرمی رنگ های قهوه ای تیره و مشکی، گزینه های مناسب تری هستند. از رنگ های روشن دستکش چرم نیز برای برخی از موقعیت ها می توانید استفاده کنید.

 

دستکش چرمی از آیتم های ضروری برای فصل زمستان

 

شلوارهای زیر پوش

یکی دیگر از مهم ترین لباس های آقایان در فصل زمستان، پوشیدن یک شلوار زیر پوش چسبان ( لگ ) با جنس گرم و ضخیم می باشد. لازم است که برای گرم نگه داشتن خودتان در یک روز سرد برفی، حتما از این شلوارها استفاده نمایید.

پلیور زیپ دار

اگر هوا خیلی سرد است و شما مانده اید که چه لباسی را بپوشید، پیشنهاد ما پلیور زیپ دار است. چون که این پلیورها را می توانید با لباس های زیاد دیگری ست کنید. بهتر است به عنوان یکی دیگر از گزینه های خوب، یک پلیور زیپ دار را برای سرمای زمستان در اختیار داشته باشید.

 

پلیور زیپ دار مردانه مناسب زمستان

 

کاپشن پر یا جلیقه های پفی

این نوع لباس ها، بسیار راحت و اسپرت هستند و به خوبی شما را گرم نگه می دارند. بهتر است که این مدل لباس ها را بیشتر برای گردش، کوهنوردی، پیاده روی و موقعیت های غیر رسمی بپوشید و از گرمای لذت بخش آن به هیجان بیایید.

 

کاپشن پفی مردانه

 

شلوار جین لبه برگردان

برای شلوارهای لبه برگردان، بهترین آن ها از نوع ضخیم است، که وقتی لبه اش را مقداری بر می گردانید، به همان حالت باقی بماند. شما می توانید این شلوارهای با کیفیت را با یک کت تک و یا اورکت ست کنید.

 

شلوار جین لبه برگردان

 

نتیجه گیری

با توجه به نتایج به دست آمده از لباس های ضروری آقایان در فصل زمستان باید گفت که واقعا داشتن لباس هایی مناسب از اهمیت و ارزش خاصی برخوردار می باشد. بنابراین سعی کنید قبل از رسیدن و قرار گرفتن در هوایی سرد لباس هایتان آماده و در دسترس باشد. با ذکر چند مورد از این لباس ها و ضرورت وجود آن ها در فصل سرما، زمستانی خوش و پر از سلامتی را برای تک تک شما عزیزان خواستاریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا