امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

رنگ های جذاب پاییزی برای استایل آقایان

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۷/۴ یکشنبه
رنگ های جذاب پاییزی برای استایل آقایان
چکیده این مقاله : ما در این مقاله می خواهیم به معرفی رنگ های جذاب پاییزی برای استایل آقایان و ست کردن مناسب برای آن ها بپردازیم. پس با ما باشید، تا پاییز امسال را خوشتیپ تر از سال های قبل باشید.
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • 0 نظر
  • 3115 بازدید

فصل پاییز هزار رنگ، زیبا و دوست داشتنی در راه می باشد و تیپ زدن در این فصل حس و حال خوبی به آدم می دهد. بهترین استایل ها در فصل پاییز برای آقایان امکان پذیر است، چرا که هوا نه خیلی سرد است و نه خیلی گرم. بنابراین می توانید استایل های خاص خود را با ترکیبی از رنگ های زیبا و الهام گرفته از طبیعت انتخاب کنید. برای همه ی آقایان به ویژه مشکل پسندها، ست های پاییزی شیک و جذابی با رنگ های فوق العاده ای وجود دارند. در پاییز امسال نیز مانند همه سال های قبل، متخصصان مد و فشن چند رنگ مناسب را انتخاب کرده اند. ما در این مقاله می خواهیم به معرفی این رنگ ها و ست کردن مناسب برای آن ها بپردازیم. پس با ما باشید، تا پاییز امسال را خوشتیپ تر از سال های قبل باشید.

 

کدام رنگ ها برای استایل آقایان در فصل پاییز مناسب هستند؟

فصل پاییز، فصلی خاص برای افراد خوش تیپ و خوش پوش می باشد. زیرا پاییز فصلی است پر از رنگ های زیبا که به طبیعت جلوه ای خیره کننده می بخشد. بنابراین پاییز فصلی برای داشتن استایل های خاص با ترکیب رنگ های زیبا و الهام گرفته از طبیعت می باشد. توجه داشته باشید که تمامی رنگ هایی که در این مقاله ذکر می شود بایستی با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد.

 

رنگ سبز نماد آرامش

یکی از رایج ترین رنگ هایی که آقایان بیشتر در فصل پاییز آن را در تیپ خود به کار می برند، رنگ سبز می باشد. این رنگ دارای طیف های مختلفی از سبز زیتونی، سبز چمنی، سبز یشمی و ... می باشد. استفاده کردن از هر کدام از این سبزها در استایل آقایان، باعث آرامش آن ها خواهد شد. شما می توانید از رنگ سبز برای بالاتنه مانند کت، بلوز، پالتو و ... استفاده کنید و با شلوار خاکستری یا کرمی، ستی جذاب و ایده آل برای خود بسازید و بالعکس. حتی می توانید رنگ سبز را برای شلوار خود در نظر بگیرید و آن را با رنگی کرم یا خاکستری در قسمت بالا تنه ست کنید. با این ست کردن مناسب است، که می توانید استایل جذاب و خاص پاییزه را به خود اختصصاص دهید.

 

رنگ سبز در استایل پاییزی مردان

 

رنگ آجری رایج ترین رنگ در طبیعت

رنگ آجری تشابه زیادی به رنگ طبیعت در پاییز دارد. شاید همین ویژگی باعث شده است که رنگ آجری به یکی دیگر از رنگ های رایج پاییزی در استایل آقایان تبدیل شود. رنگ آجری در دسته رنگ های گرم قرار می گیرد و باعث جذابیت زیادی در استایل ها می شود. طراحان مد و فشن به رنگ آجری بیشتر از رنگ های دیگر در فصل پاییز اهمیت می دهند و توصیه آن ها این است که تنها یکی از لباس هایتان را به رنگ آجری انتخاب کنید. با توجه به این که انرژی رنگ آجری زیاد است، بهتر است که رنگ های خنثی را همراه با آن ست کنید. رنگ هایی همچون خاکستری، طوسی، سرمه ای و ... بهترین انتخاب ها در کنار این رنگ زیبای پاییزی می باشند.

 

رنگ آجری مناسب فصل پاییز

 

رنگ خردلی

رنگ خردلی باز هم توجه طراحان مد و فشن را به خود جلب کرد. این رنگ با توجه به این که از تناژ رنگ زرد برخوردار است، برای فصل پاییز گزینه ای مناسب می باشد. شما می توانید رنگ خردلی را به راحتی با رنگ های مکمل و خنثی ست کنید و آن را در استایل شیک خود به کار ببرید.

 

رنگ خردلی در استایل پاییزی مردان

 

پوشیدن لباس رنگ قهوه ای

رنگ قهوه ای در میان آقایان از محبوبیت زیادی برخوردار است و آقایان در بیشتر رنگ لباس ها، اکسسوری ها، کفش و ... از رنگ قهوه ای استفاده می کنند. خوبی رنگ قهوه ای در این است که با هر رنگ پوستی جور در می آید، خواه پوست تیره باشد و یا روشن. شما می توانید رنگ قهوه ای را هم برای شلوار و هم برای قسمت بالاتنه مورد استفاده قرار بدهید و استایلی زیبا را به خود هدیه بدهید. اما دقت کنید که رنگ قهوه ای را خیلی زیاد در استایل خود به کار نبرید، چون که در این صورت ظاهری خسته کننده و کسل خواهید داشت.

 

پوشیدن لباس رنگ قهوه ای در استایل پاییزی

 

ترکیب رنگ با رنگ شرابی

برای آقایان شیک پوش و خوش سلیقه، رنگ شرابی بسیار مناسب می باشد. این رنگ نیز مانند رنگ آجری در دسته رنگ های گرم قرار می گیرد و ظاهری پر شور و حرارت را برای شما ایجاد می کند. با توجه به این که رنگ شرابی بسیار به چشم می آید، باید رنگ های مناسبی را برای ست کردن با آن انتخاب کنید. در نتیجه بهترین کار این است که رنگ های خنثی همچون خاکستری، طوسی، مشکی و یا سرمه ای را همراه با رنگ شرابی بپوشید. برای مثال با پوشیدن یک کت، بلوز یا پلیور شرابی همراه با شلوار طوسی یا رنگ خنثی دیگر، یک ست فوق العاده را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

استایل پاییزی با رنگ شرابی

 

ست کردن رنگ ارغوانی

انسان های با اعتماد به نفس و مغرور که در دسته شیک پوشان قرار می گیرند، از طرفداران رنگ ارغوانی به شمار می آیند. از گذشته های دور تا به امروز رنگ ارغوانی، نماد قدرت و شکوه بوده است. بنابراین رنگ ارغوانی یکی از زیباترین و خاص ترین رنگ هایی است که برای استایل پاییزی مناسب و خوب می باشد. شما می توانید رنگ ارغوانی را با رنگ هایی همچون صورتی، آبی و مشکی ست کنید. برای یک بار هم که شده ترکیب این رنگ ها را در استایل پاییزی خود به کار ببرید، چون که حتی با نوشتن این رنگ ها با یکدیگر حس خوبی به آدم دست می دهد.

 

رنگ یاقوتی

رنگ هایی که به تن رنگ جواهراتی مانند زمرت و یاقوت هستند، برای مهمانی های شبانه و پارتی ها بسیار مناسب هستند. رنگ هایی یاقوتی با رنگ هایی که تناژ رنگ کرم دارند، به خوبی ست و هماهنگ می شوند. اگر می خواهید که این رنگ ها را برای مراسم های رسمی بپوشید، پیشنهاد ما این است که رنگ های تیره تر از آن ها را انتخاب نمایید. 

 

رنگ یاقوتی در استایل پاییزی مردان

 

درخشش استایل پاییزی با رنگ سفید

شاید با شنیدن رنگ سفید، با خود این گونه تصور کنید که رنگ سفید تنها برای فصل های گرم مناسب است. در حالی که باید گفت رنگ سفید یکی دیگر از رنگ های ایده آل و خاص برای فصل پاییز می باشد. شما در خصوص انتخاب رنگ مختارید و هر کدام از رنگ هایی را که برای خود می پسندید، می توانید در هر موقع از سال که خواستید بر تن کنید. به کار بردن رنگ هایی چون کرم، استخوانی، بژ حتی در فصل های سرد سال نیز از جذابیت خاصی در استایل ها برخوردار هستند. بنابراین اگر عاشق تک بودن و درخشیدن هستید، رنگ سفید برای فصل پاییز انتخابی مناسب و عالی می باشد. خوبی رنگ سفید و رنگ هایی از این قبیل این است، که به راحتی می توانید آن ها را با دیگر رنگ های خنثی و تیره ست کنید. لباس های سفید شیک پاییزی خود را با رنگ های پاییزی مانند: آجری، سبز، زرشکی، خردلی، قهوه ای و ارغوانی ست کنید، تا درخشش استایل شما چندین برابر شود و بتوانید استایلی زیبا و پاییزی را برای خود رقم بزنید.

 

درخشش استایل پاییزی با رنگ سفید

 

آخرین کلام

در پاییز زیبا و هزار رنگ سعی کنید با انتخاب استایلی مناسب خود را ریبا و جذاب جلوه دهید. آقایان توجه داشته باشید که در صورت تمایل به هر کدام از این رنگ ها و به کار بردن آن ها در استایل تان، زیاده روی به خرج ندهید و همه لباس خود را یک رنگ نپوشید. منحصر به فرد بودن استایل کار سخت و پیچیده ای نیست، به شرطی که طبق اصول و قواعد پیش بروید. ما در این مقاله رنگ های مربوط و مخصوص رنگ پاییز را برای شما بیان کرده ایم. حلا دیگر نوبت شماست تا با این رنگ های زیبا معجزه بکنید و استایل خود را به اوج درخشندگی برسانید.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا