امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید کیف پول مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۷/۱ پنج شنبه
راهنمای خرید کیف پول مردانه
چکیده این مقاله : با انتخاب و خرید کیف پول مناسب می توانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید. در این مطلب فاکتورهای خرید کیف پول را برای شما قرار داده ایم تا بهترین کیف پول را خریداری کنید.
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • 0 نظر
  • 1652 بازدید

یکی از اکسسوری های اصلی و مورد نیاز برای هر مردی یک کیف پول مناسب و زیبا می باشد. برخی از آقایان علاقه زیادی به این نوع اکسسوری دارند و از مدل ها و جنس های مختلف کیف پول را برای خود دارند. اما برخی دیگر صرفا آن را به خاطر نیازی که به کیف پول دارند، خریداری می کنند. در کل باید گفت که کیف پول همراه همیشگی آقایان است و موجب نظم بخشیدن وسایلی همچون کارت های بانکی و شناسایی، پول نقد، برخی از مدارک و ... شود.

 

معیارهای انتخاب و خرید کیف پول مردانه

با توجه به استقبال شدید آقایان از کیف پول، امروزه کیف پول ها در جنس ها و مدل های متفاوتی ظاهر شده اند. بنابراین شما باید برای خرید یک کیف پول مناسب و با کیفیت، باید کاملا هوشیارانه عمل کنید و بهترین کیف پول ها را برای خود خریداری کنید. یک کیف پول مناسب می تواند تاثیر زیادی در جذابیت استایل شما داشته باشد. پس چه خوب است که کیف پول خود را با توجه به راهنمایی های ذکر شده در این مقاله خریداری کنید.

 

معیارهای انتخاب و خرید کیف پول مردانه

 

هنگام خرید کیف پول مردانه معیارهای زیر را مورد توجه قرار بدهید.

 

به جنس کیف پول اهمیت بدهید

قطعا یکی از مهم ترین مساله برای خرید کیف پول مردانه، در نظر گرفتن و توجه به جنس آن می باشد. کیف های پول در جنس های مختلفی مانند: چرم گیاهی، چرم مصنوعی، پارچه های برزنتی، کیف های دست دوز و ... ساخته می شوند. بنابراین قبل از اقدام به خرید کیف پول تکلیف را با خودتان مشخص کنید، که چه جنسی را مورد نظر دارید. سپس به سراغ مدل های مختلف از همان جنس مورد نظر باشید. خرید یک کیف پول چرم می تواند گزینه مناسبی باشد، البته به شرطی که در اصل بودن آن هیچ شک و شبه ای وجود نداشته باشد. اگر برای تیپ زدن و ست کردن با استایل تان می خواهید جنس کیف پول را انتخاب کنید، می توانید کیف های دست بافت را که در رنگ های متنوعی عرضه می شوند خریداری کنید.

 

به جنس بخش داخلی کیف پول توجه کنید

شاید برخی از خریداران کیف پول تنها به جنس قسمت بیرونی کیف پول توجه کنند و جنس داخل کیف پول را جزء اولویت ها قرار ندهند. همچنین بسیاری از تولید کنندگان کیف پول سعی دارند، فقط کیفیت و ظاهر بیرونی کیف پول را مد نظر قرار دهند و جنس داخلی کیف پول را کمتر مورد توجه قرار می دهند. توجه کنید که نشانه های یک کیف پول با کیفیت این است که در پوشش داخلی کیف نیز از همان جنس بیرونی استفاده کنند. در هنگام خرید کیف پول تان این فاکتور مهم را حتما مورد توجه تان قرار بدهید. فراموش نکنید که ظاهر زیبای یک کیف نمی تواند بیانگر کیفیت عالی آن باشد. دوخت و جنس داخلی کیف پول باید طوری باشد، که به اسکناس ها و کارت های بانکی شما آسیب نرساند.

 

توجه به جنس بخش داخلی کیف پول

 

فضای داخلی کیف پول را ارزیابی کنید

کیف پولی را که توجه شما را به خود جلب کرده است، در دست بگیرید و آن را باز کنید. به دقت به جای اسکناس ها، جا کارتی ها، تلفن همراه، هندزفری و ... توجه کنید. این جاها را هم از نظر طراحی و هم از نظر کاربردی بودن مورد بررسی کردن قرار بدهید. اگر فضای داخلی کیف به خوبی و با کیفیت طراحی و دوخته شده بود، می توانید در انتخاب آن دو دل و حساس نباشید و کیف پول را برای خودتان خریداری کنید.

 

یک مدل مناسب انتخاب کنید

استایل شخصی خود را مد نظر بگیرید و ببینید بیشتر از چه سبک استایل های استفاده می کنید. با توجه به متنوع بودن کیف های پول در بازار، سعی کنید مدلی را خریداری کنید که با تیپ و استایل شما هماهنگی داشته باشد. گاهی وقت ها یک کیف پول کوچک مناسب شماست و بعضی وقت ها یک کیف پول بزرگ برای استایل شما ایده آل است. پس بد نیست که از هر دو سایز کیف پول را برای خود داشته باشید.

 

کیف پول کوچک

 

انتخاب مناسب رنگ کیف پول

در صورتی که کیف پول با جنس چرم طبیعی را برای خود انتخاب می کنید، باید رنگی را خریداری کنید که با بیشتر اکسسوری های شما سازگاری و تناسب داشته باشد. پر کاربردترین رنگ های کیف پول مشکی و قهوه ای می باشند. انتخاب و خرید این رنگ ها بسیار مناسب هستند و در ست کردن با استایل شما رنگ هایی از این قبیل خود را به خوبی نشان می دهند.

 

اندازه کیف پول را در نظر بگیرید

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در راهنمای خرید کیف پول مردانه، در نظر گرفتن اندازه کیف پول می باشد. بهتر است ابتدا در نظر بگیرید که کیف پول خود را برای نگهداری از چه وسایلی می خواهید خریداری کنید. اگر برای نگهداری از هندزفری، شارژر، گوشی موبایل، پول و ... می خواهید کیف پول بخرید، بهتر است که به سایزهای بزرگ توجه کنید. اما اگر عادت دارید کیف پول خود را در جیب پشت شلوارتان قرار بدهید، باید از انتخاب اندازه های بزرگ کیف پول اجتناب کنید.

 

توجه کردن به قیمت کیف پول

در نظر گرفتن میزان بودجه ای که برای خرید کیف پول می خواهید صرف کنید، بسیار مهم است. رنج قیمت برای کیف پول های مختلف متفاوت می باشد. در بازار ممکن است کیف پول هایی با کمترین قیمت ها به فروش برسند، اما از این بابت خیالتان باید راحت باشد که جنس های این کیف پول ها در نهایت بی کیفیتی طراحی و تولید شده اند. اگر شما قصد دارید برای مدت زمان طولانی از کیف پول خود استفاده کنید، بهتر است که دلبازی به خرج بدهید و در این خصوص ولخرجی کنید. سپس کیف پول خود را از یک برند سرشناس خریداری کنید. گفتنی است که در بین کیف پول های چرمی، چرم شتر با کیفیت ترین آن ها است. چرا که مقاومت و ماندگاری بالایی دارد و اگر مدت زیادی از استفاده آن بگذرد، باز هم تازه و باکیفیت به نظر می آید. همواره سعی کنید که به دنبال بهترین ها و با کیفیت ترین ها باشید. یک کیف پول گران قیمت و با کیفیت تاثیر مستقیمی بر روی جذابیت استایل شما خواهد داشت.

 

به طرز بسته شدن کیف پول توجه کنید

نحوه باز و بسته شدن یک کیف پول بسیار مهم است و جزء معیارهای مهم در هنگام خرید به شمار می آید. روش های مختلفی مانند زیپی، دکمه ای، چسبی، قفلی و ... برای باز و بسته شدن کیف پول وجود دارند. پس بهترین کار این است که در هنگام خرید کیف پول حتما به این نکته توجه کنید و هر کدام از این روش های باز و بسته شدن کیف پول را که برای خود مناسب دیدید آن را خریداری نمایید.

 

طرز بسته شدن کیف پول های مختلف

 

کیف پول قابل شستشو باشد

کیف پول به علت استفاده زیاد، معمولا خیلی زود در معرض آلودگی و کثیفی قرار می گیرد. بنابراین حتما باید کیف پول انتخابی شما این قابلیت را داشته باشد که در صورت کثیف شدن فورا آن را بشویید.

 

دوخت کیف پول را مد نظر قرار بدهید

برخی از کیف های پول دوخت دستی دارند و برخی دیگر دوخت ماشینی. انتخاب کیف پول با در نظر گرفتن این فاکتور، می تواند در زیبایی و دوام کیف پول تاثیر گذار باشد.

 

دوخت کیف پول

 

حرف آخر

شاید در تصور برخی از افراد، توجه کردن یه این مسائل کوچک و بی اهمیت شمرده شود و برخی از آقایان در هنگام خرید کیف پول تنها آن را از روی ظاهر زیبا انتخاب کنند. در حالی که باید گفت که کیف پول نیز برای خود دارای فاکتورهایی مهم است که در هنگام خریدن باید به هر کدام از آن ها توجه شود. فراموش نکنید که توجه کردن به این معیارها در راهنمای خرید کیف پول مردانه، برای ما هیچ سود ندارد و این خود شما هستید که با انتخاب بهترین ها و با کیفیت ترین ها حس خوبی از خرید کردن را تجربه خواهید کرد. همچنین با انتخاب و خرید مناسب می توانید مدت زمان زیادی از کیف پول خود استفاده کنید. این فاکتورهای خرید کیف پول را برای خود مد نظر قرار بدهید و از خرید کیف پولتان لذت ببرید.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا