امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

قوانین اصلی پوشیدن جوراب مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۵/۳۱ یکشنبه
قوانین اصلی پوشیدن جوراب مردانه
چکیده این مقاله : قلب دوم شما پاهایتان محسوب می شود. پس با جوراب های با کیفیت و جنسِ خوب از پاهای خود به خوبی مراقبت کنید. مقاله ی 9 قانون در مورد پوشیدن جوراب مردانه را با ما دنبال کنید.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 3585 بازدید

قوانینی در مورد پوشیدن جوراب مردانه

گاهی اوقات پیش می آید که آقایان تیپ و استایلی خاص و دلربا را دارند، اما با پوشیدن نامناسب جوراب به طور کل باعث شلختگی و نامرتب بودن در ظاهر و استایل خود می شوند. شاید انتخاب جوراب مناسب، بسیار بی اهمیت و جزئی از دید برخی از آقایان محسوب شود. اما باید دقت کنید که هر از گاهی توجه نکردن به همین جزئیات به ظاهر کوچک می تواند تاثیر فراوانی بر مرتب بودن یا نبودن، استایل شما داشته باشد. برخی از آقایان شیک پوش و خوش لباس هستند که به همان اندازه ای که به شلوار، پیراهن، کفش و ... در استایل خود اهمیت می دهند. به خرید جوراب های مناسب نیز برای تیپ خود اهمیت زیادی می دهند. فراموش نکنید که قلب دوم شما پاهایتان محسوب می شود. پس با جوراب های با کیفیت و جنس خوب از پاهای خود به خوبی مراقبت کنید. مقاله ی قوانین پوشیدن جوراب مردانه را با ما دنبال کنید.

 

پوشیدن جوراب مردانه از چه قوانینی برخوردار است؟

  1. قانون اول: هرگز با کفش های تابستانی خود جوراب نپوشید.
  2. قانون دوم: با تیپ های اسپرت، شما مختارید تا هر نوع جورابی را که دلتان می خواهد بپوشید.
  3. قانون سوم: برای تیپ های رسمی خود، جوراب های مناسب را انتخاب کنید.
  4. قانون چهارم: پوشیدن جوراب، می تواند عیب پاهای شما را بپوشاند.
  5. قانون پنجم: آقایان توجه داشته باشید که جوراب های ساق بلند، بهترین گزینه ی انتخابی برای شما می باشد.
  6. قانون ششم: جنس های اعلا و باکیفیت جوراب ها را برای خودتان خریداری کنید.
  7. قانون هفتم: از پوشیدن جوراب با شلوارک بپرهیزید.
  8. قانون هشتم: جوراب های فانتزی مناسب مردان نمی باشد.
  9. قانون نهم: سعی کنید که رنگ جوراب را با شلوارتان ست کنید، نه با کفش هایتان.

 

پوشیدن کفش تابستانی با جوراب ممنوع

اگر شما صندل یا کفش تابستانی را برای به پا کردن خود انتخاب می کنید، پس نیازی نیست که جوراب بپوشید. زیرا هدف شما از چنین انتخابی، آزاد گذاشتن پاها و امکان ارتباط هوا با آن ها می باشد. بنابراین یکی از قانون های اصلی که باید برای پوشیدن جوراب رعایت کنید این است که به طور کلی پوشیدن جوراب همراه با کفش های تابستانی را باید فراموش کنید.

 

پوشیدن کفش تابستانی با جوراب ممنوع

 

تیپ اسپرت و جوراب

زمانی که آقایان استایل اسپرت، یعنی پوشیدن شلوار جین با کفش های اسپرت را برای خود برمی گزینند. برای انتخاب جوراب خود آزاد هستند، تا هر طرح و رنگی را که می خواهند بپوشند. فراموش نکنید که پوشیدن جوراب همراه با هر کفشی به ویژه کفش های اسپرت، مراقبت از پاهای شما را دنبال می کند.

 

تیپ رسمی و جوراب

در کل انتخاب لباس های مناسب، برای تیپ های رسمی می تواند مهم تر و وقت گیرتر از تیپ های دیگر باشد. جوراب مورد نظر برای استایل رسمی، از نظر رنگ باید با شلوار شما هارمونی داشته باشد. منظور از هارمونی، این است که باید رنگ جوراب یا کمی روشن تر، یا تیره تر و یا همرنگ شلوار شما باشد. در تیپ های رسمی به یاد داشته باشید که این قانون را برای پوشیدن جوراب ها فراموش نکنید.

 

تیپ رسمی و جوراب

 

به پا داشتن جوراب

فراموش نکنید هنگامی که از خانه خارج می شوید، حتی برای مدت کمی جوراب های خود را بپوشید. انجام این کار نه تنها سبب محافظت کردن از پاهایتان می شود، بلکه عیب های پای شما را نیز می پوشاند.

 

پوشیدن جوراب های ساق بلند

پوشیدن جوراب های ساق کوتاه و مچی، مناسب و ایده ال برای خانم ها می باشد. بنابراین آقایان، باید سعی کنند از پوشیدن چنین جوراب های پرهیز کنند. آقایان باید بدانند که پوشیدن چنین جوراب هایی، برای هیچ کدام از استایل هایشان مناسب نمی باشد. برای مثال، شما در یک جلسه و یا جمع کاری هستید و هنگامی که می خواهید پاهای خود را روی همدیگر قرار بدهید، افراد حاضر در جمع، شاهد دیدن پاهایتان خواهند شد که دیدن و تصور کردن چنین صحنه ای نه تنها جذاب نیست، بلکه بی ملاحظگی شما را نشان خواهد داد.

 

پوشیدن جوراب های ساق بلند مردانه

 

به جنس جوراب هایتان توجه کنید

جنس جوراب ها، از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار می باشد. هنگام انتخاب کردن جوراب، از خریدن جوراب های نایلونی که با مواد شیمیایی رنگ شده اند، خودداری نمایید. زیرا پوشیدن چنین جوراب هایی، سلامتی پوست پای شما را در معرض خطر و آسیب قرار می دهد. بنابراین هنگام رفتن به فروشگاه ها برای خریدن جوراب، از فروشنده بخواهید که جنس های نخی و باکیفیت جوراب را برای شما بیاورد.

 

پوشیدن جوراب با شلوارک ممنوع

هنگامی که شما شلوارک و جوراب را در یک استایل به کار می برید، انتخاب چنین پوششی باعث کوتاه تر نشان دادن پاهای شما خواهد شد. اگر بنا به هر دلایلی که لازم است، همراه با شلوارک جوراب نیز بپوشید، بهتر است جورابی را انتخاب کنید که قابل مشاهده نباشد و اصلا در دید عموم قرار نگیرد.

 

پوشیدن جوراب با شلوارک ممنوع

 

از پوشیدن جوراب های فانتزی اجتناب کنید

پوشیدن جوراب های رنگی مثل سبز، نارنجی و ... و یا فانتزی شکلک دار برای آقایان بسیار نامناسب است. استفاده کردن از چنین جوراب هایی، بیشتر برای بچه ها مناسب و ایده آل است. پس در رعایت کردن این قانون نیز کوشا باشید. سعی کنید که با دست و انتخاب خودتان، ظاهری خنده دار و شلخته را برای خودتان نسازید.

 

جوراب فانتزی برای آقایان ممنوع

 

ست کردن رنگ جوراب با شلوار

آیا تا به حال چنین سوالی در ذهن تان به وجود آمده است که جوراب های خود را باید با رنگ کفش هایتان ست کنید یا رنگ شلوار؟ توجه فرمایید که رنگ جوراب در برخی از تیپ ها، همیشه باید با رنگ شلوار شما مطابقت داشته باشد. برای مثال جوراب های سفید را نباید با شلوارهای تیره بپوشید. زیرا این ترکیب اصلا نمی تواند با یکدیگر هم خوانی داشته باشد و باعث ایجاد اختلال در رنگ لباس شما خواهد شد.

 

ست کردن رنگ جوراب با شلوار

 

چند مورد از قوانین دیگر پوشیدن جوراب مردانه

  • زمانی که شما میزبان یک مهمانی رسمی هستید، برای ملاحظه کردن بیشتر بهترین کار این است که جوراب بپوشید.
  • وقتی که کفش های خود را بدون جوراب به پا می کنید، به احتمال زیاد پاهای شما بد بو خواهد شد. بنابراین پوشیدن جوراب را همیشه به خاطر بسپارید.
  • هنگام رفتن به مهمانی سعی کنید، جوراب های تازه شسته شده و یا جدید را به پا کنید. تا با داشتن بوی بد پاهایتان، افراد حاظر در جمع را اذیت نکنید.
  • عمر مفید جوراب ها نیز مانند هر وسیله یا لباس دیگری، بعد از مدتی به پایان خواهد رسید. بنابراین با سوراخ شدن جوراب و یا ساییده شدن کف آن، بهتر است فورا اقدام به تعویض کردن جوراب نمایید.
  • از قلب دوم خود غافل نشوید و بهترین جوراب های با کیفیت را برایشان خریداری کنید.
  • سعی کنید که جوراب های خود را، بعد از هر بار پوشیدن به خوبی با آب و شوینده شستشو بدهید. زیرا بیشتر آقایان برای مدت زیادی در طول روز، از یک جفت جوراب استفاده می کنند. بنابراین برای بهداشت پاهایتان، بهترین کار شستشوی زود به زود جوراب ها می باشد.
  • پوشیدن جوراب هایی با رنگ های تیره و متین می تواند، برای آقایان ایده آل تر و جذاب تر باشد.
  • در سایز جوراب ها دقت کنید، هرگز جورابی را که برایتان کوچک یا بزرگ است استفاده نکنید.

 

کلام آخر

بالاخره این را نیز فهمیدیم که جوراب ها، برای خودشان چه قاعده و قانون جالبی دارند. که آقایان نباید از رعایت کردن این قوانین ها غافل باشند. جای گفتن دارد که رعایت کردن هر کدام از قوانین بالا، به نفع سلامتی پاهایتان و خوش تیپ شدن خود شما می باشد. با توجه به این که پاها، کمتر در جلو دید شما قرار دارند، باید به خوبی از آن ها مراقبت و محافظت نمایید.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا