امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید عطر مردانه برای فصل تابستان

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۵/۲۸ پنج شنبه
راهنمای خرید عطر مردانه برای فصل تابستان
چکیده این مقاله : در این مطلب به شما می گوییم که چگونه براساس سن و سال، رایحه عطرها و همچنین فصل ها بهترین عطر را برای تابستان خریداری کنید.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 1144 بازدید

راهنمای خرید عطر مردانه برای فصل تابستان

با گرمای سوزان فصل تابستان، از عطرهای خنک و سرد که طراوت بخش و تضاد با فصل گرم باشند، استفاده کنید. در فصل تابستان، بهتر است عطری را برای زدن انتخاب نمایید که از ماندگاری و کیفیت بیشتری برخوردار باشد. بهترین رایحه های مورد استفاده ی عطر در فصل تابستان، رایحه ی خنک و ترش، تلخ و سرد، جنگلی و وحشی می باشد. آقایان دقت کنند که استفاده کردن از این رایحه ها سرما و خنکی خوشایندی را به شما و اطرافیان تان انتقال خواهد داد. با این رایحه های خنک عطر، تابستان گرم خود را رویایی و خاص و به دور از کلافگی بسازید. راهنمای خرید عطر مردانه برای فصل تابستان را در این مقاله با ما دنبال کنید.

قطعا تعریق زیاد در فصل تابستان، باعث کلافگی و اذیت شدن تک تک افراد خواهد شد. بنابراین برای داشتن بوی خوش و مطبوع نیاز است که آقایان عطری را خریداری کنند که با فصل تابستان متناسب باشد. هر چند گرمای هوا و عرق کردن زیاد شما، سبب زود از بین رفتن رایحه ی عطر می شود، اما باز هم شما نباید از زدن عطر خودداری کنید.

 

نکات مهم هنگام خرید عطر مردانه در فصل تابستان

  1. عطر خنک و سرد مردانه را برای خود خریداری کنید.
  2. برند و کیفیت عطر را در نظر بگیرید.
  3. عطر خود را از عطرفروشی های معتبر خریداری کنید.
  4. از خریدن عطرهای شیرین و گرم در فصل تابستان پرهیز کنید.
  5. خریداری کردن رایحه ی عطرهای مناسب، برای گرمای تابستان را فراموش نکنید.
  6. در داخل مغازه ی عطر فروشی عطرتان را تست نکنید.
  7. خریدن عطر بر اساس سن و سال می تواند یک معیار مهم در خریدن عطر تلقی شود.
  8. در نظر گرفتن میزان ماندگاری عطر بر روی لباس یا بدن.
  9. در نظر گرفتن فصل های سال برای خریدن عطر.

 

 

عطر خنک مردانه

مناسب ترین و ایده آل ترین گزینه ی انتخابی برای خرید عطر، عطرهایی با رایحه خنک و ملایم می باشد. زیرا این عطرها، از قدرت پخش مناسبی برخوردار هستند. همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، دوام عطرها در فصل تابستان کم است. اما این عامل نمی تواند، در کل دلیلی بر بی کیفیت بودن بعضی از عطرها باشد. در نتیجه رایحه ی خنک و ملایم عطر، در فصل تابستان را فراموش نکنید.

 

برند و کیفیت عطر

شاید لازم باشد قبل از خریدن عطر مورد نظر خود، در مورد برند و کیفیت آن تحقیقاتی را به عمل آورده باشید. تا در هنگام خرید گیج و سر در گم نشوید. قطعا خرید عطرهایی با برندهای معروف و اصل، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و دارای ماندگاری و دوام بیشتری می باشند. در نتیجه این نکته ی مهم را الگویی برای راهنمای خرید عطر مردانه، در فصل تابستان در نظر بگیرید. با جستجو در اینترنت می توانید، از پایه و اساس عطرهای مختلف، آگاهی لازم را به دست آورید و برای خریدن عطر خود کاملا هوشیارانه عمل کنید.

 

عطر فروشی های معتبر

امروز در بازار، همه ی ما شاهد دیدن مغازه های زیادی از عطر و ادکلن فروشی هستیم که با قاطعیت نمی توان گفت که همه ی آن ها، می توانند جنس های اصل را داشته باشند و یا بالعکس. بنابراین نیاز است که در این مورد خودتان آگاهانه از مغازه های عطر فروشی معتبر که قبلا از آن خرید کرده اید و یا دیگران آن را به شما معرفی کرده اند، عطر خود را خریداری نمایید.

 

عطرهای شیرین و گرم

عطرهای گرم و شیرین، معمولا از ماندگاری بیشتری نسبت به عطرهای سرد و خنک برخوردار هستند. به همین دلیل، شاید برخی از مردان خرید این عطرها را ترجیح بدهند، بی خبر از این که این عطرها برای فصل زمستان و پاییز مناسب هستند. همچنین باید بدانید که استفاده کردن از عطرهای دیگری مانند عطر برخی از چوب ها، عطر سنگین، عطر وانیلی، نعنا هندی و ... را در فصل تابستان نباید استفاده کنید. استفاده کردن از این عطرها نه تنها حس خوشایند و مطلوبی به شما نمی دهد، بلکه اطرافیان شما نیز با استشمام چنین رایحه ای اذیت می شوند. در نتیجه در فصل تابستان، یک خط قرمز دور عطرهایی با رایحه ی گرم و شیرین بکشید.

 

رایحه های مناسب برای فصل تابستان

برای رهایی از گرمای تابستان و تجربه ی حس خوشایند خنک بودن، باید به سراغ عطرهایی با رایحه ی میوه هایی مانند خیار، کیوی، هندوانه و ... بروید. همچنین عطرهایی با رایحه های خنک و ترش را خریداری کنید. عطرهای ترش معمولا عطرهایی هستند که طعم مرکبات را برای شما یادآور می شوند و استشمام چنین عطرهایی سبب آرامش روحی و رفع خستگی خود شما و اطرافیانتان خواهد شد.

 

تست کردن عطر

معمولا در هر فصلی مغازه های عطر فروشی، رایحه ی مربوط به همان فصل و یا رایحه های دیگری را در داخل مغازه هایشان پخش می کنند. به همین دلیل، شما نمی توانید با بو کردن عطر در مغازه، رایحه ی اصلی آن را تشخیص بدهید. نهایتا بهترین کار این است که مقداری از عطر را بر روی مچ دست تان بزنید. سپس بیرون از مغازه آن را بو کنید تا بتوانید رایحه ی اصلی عطر خود را بشناسید.

 

خریدن عطر بر اساس سن و سال

شاید این مورد هم بتواند، در راهنمای خریدن عطر به شما کمک بکند. بهتر است در هر رده ی سنی که قرار دارید، عطرهای مردانه ی خود را با توجه به این معیار خریداری کنید. چون که شاید برای آقایان جوان تر و یا مسن تر استفاده کردن، از عطرهای خاصی در اولویت قرار بگیرد. بنابراین برای بالا رفتن آگاهی های خودتان نیز که باشد، بهتر است در این مورد جستجوهایی را انجام بدهید. تا بتوانید مناسب ترین عطرها را برای خودتان انتخاب و سپس خریداری نمایید.

 

میزان ماندگاری عطر

یکی از فاکتورهای مهم دیگر برای خریدن عطر، ماندگاری عطر بر روی لباس یا بدن شما می باشد. اصولا بهترین راه برای امتحان کردن ماندگاری عطر این است که مقداری از عطر را بر روی نقاط نبض دار و یا گرم بدن خود بزنید و چند دقیقه صبر کنید. تا مطمئن شوید که عطر شما ماندگار خواهد بود و یا به سرعت تغییر بو می دهد و یا به طور کل بو از بین می رود.

 

در نظر گرفتن فصل ها

قطعا ایده آل ترین راه برای خریدن عطر، در نظر گرفتن فصل های سال می باشد. شما باید با توجه به هر فصلی از سال، که در آن قرار دارید، عطر خود را انتخاب و خریداری کنید. برای مثال: عطرهای شیرین و گرم برای فصل سرما مناسب هستند و عطرهای خنک و سرد برای فصل گرم مناسب می باشند.

 

سخن پایانی

آقایان هرگز سعی نکنید خودسرانه اقدام به خریدن عطر نمایید. در نظر گرفتن نکات بالا، می تواند در هنگام خریدن عطر برایتان موثر و مفید باشد. همچنین فراموش نکنید که با داشتن بوی خوش و مطبوع، می توانید خاطره ای خوش و دلچسب را از خودتان به یادگار بگذارید.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا