امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

نحوه ست کردن کت تک با تیشرت مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۵/۱۷ یکشنبه
نحوه ست کردن کت تک با تیشرت مردانه
چکیده این مقاله : کت تک جزو لباس هایی است که در کمد اکثر آقایان یافت می شود. در این مقاله نحوه ست کردن کت تک با تیشرت مردانه را باهم بررسی میکنیم تا استایلی شیک و جذاب داشته باشید.
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • 0 نظر
  • 7786 بازدید

نحوه ست کردن کت تک با تیشرت مردانه

کت تک یکی از مهم ترین لباس هایی است که همه ی آقایان خوش پوش آن را در کمد لباس های خود دارند و در کل کت تک مورد پسند بیشتر آقایان می باشد. اما آیا پوشیدن کت تک به همراه تیشرت را همه آقایان می پسندند؟ شاید همه ی آقایان ست کردن کت تک و تیشرت را مناسب ندانند، به همین دلیل در استایل های خود آن را به کار نمی برند. اما قطعا می توان گفت که اگر کت تک خود را با یک تیشرت مناسب و شیک ست کنید، استایلی جذاب و شیک را برای خودتان به ارمغان می آورید. اگر شما جزء آقایانی هستید که این سبک پوشش را می پسندید، ما را تا ادامه این مقاله همراهی کنید. تا تمام نکات مهم مربوط به ست کردن کت تک و تیشرت را به طور کامل و جامع برایتان بازگو کنیم.

نکات مهمی که در ست کردن کت تک و تیشرت، باید آن ها را رعایت کنید به سبک زیر می باشد.

 

ست کردن کت تک و تیشرت

 

به اندازه تیشرت و کت تک تان دقت کنید

تیشرت انتخابی برای پوشیدن همراه با کت تک، باید کاملا فیت و اندازه تن تان باشد. سعی کنید از تیشرت های راحت و گشاد همراه با کت تک بپرهیزید. زیرا این پوشش کاملا استایل شما را نامرتب و شلخته جلوه می دهد. همچنین با پوشیدن تیشرت های تنگ و بدن نما، استایلی بد را برای خود رقم می زنید. در نتیجه برای ست کردنی ایده آل، باید به اندازه تیشرت و کت تک کاملا دقت کنید. زیرا اندازه نبودن هر کدام از این دو می تواند، تاثیر منفی بر روی استایل تان داشته باشد.

 

اندازه مناسب تیشرت برای ست کردن کت تک

 

رنگ تیشرت ها را در ست کردن در نظر بگیرید

یکی از مهم ترین و موثرترین موارد در ست کردن کت تک و تیشرت، ترکیب رنگ آن ها می باشد. شما باید از ترکیب رنگ هایی استفاده کنید که مکمل و یا مشابه به یکدیگر باشند. توجه فرمایید که رنگ مناسب برای شلوار نیز در ست کردن تیشرت و کت تک مهم است. بهترین گزینه انتخاب شلوار همراه با این ست، شلوار جین تک رنگ، تیره و ساده می باشد.

 

ست کردن کت تک و تیشرت

 

به یقه ی تیشرت تان توجه کنید

دقت کردن به یقه ی مناسب تیشرت، یکی دیگر از موارد مهم برای ست کردن می باشد. اگر می خواهید کت تک خود را با تیشرت ست کنید، تیشرت یقه گرد یا یقه هفت بسیار مناسب است. به شرطی که یقه ی آن ها به خوبی فیت گردن تان باشد و شل و افتاده نباشد. سعی کنید از پوشیدن تیشرت های یقه دار خودداری کنید، چون اصلا گزینه مناسبی برای انتخاب نمی باشند. با پوشیدن تیشرت های یقه گرد و یا یقه هفت، شانه های شما پهن تر به نظر می رسد و گردن و قد شما نیز بلندتر دیده می شود. متفاوت بودن و خاص بودن استایل تان را با مدل های تیشرت یقه هفت و یقه گرد تجربه کنید.

 

دقت کردن به یقه ی مناسب تیشرت

 

تاثیر طرح تیشرت ها بر روی استایل

شاید اکثریت آقایان ساده پسند باشند چون هر چقدر لباس ها ساده تر باشد، شما دارای استایلی جذاب تر و مورد پسندتر خواهید بود. بنابراین سعی کنید که از پوشیدن تیشرت های طرح دار، شلوغ و رنگارنگ خودداری کنید. انتخاب یک تیشرت ساده ی رنگی، سیاه و یا سفید همراه با کت تک می تواند برای ست کردن کاملا مناسب باشد. به شرطی که رنگ های انتخابی با یکدیگر سازگار و مکمل باشند.

 

تاثیر طرح تیشرت ها بر روی استایل

 

اکسسوری های مناسب برای ست کردن کت تک و تیشرت

اگر شما کت تک و تیشرت را برای پوشیدن انتخاب کرده اید، بهتر است که در انتخاب اکسسوری ها نیز دقت نمایید. زیرا نمی توانید به دلخواه از اکسسوری های متنوع و متفاوت استفاده کنید. برای مثال کراوات، پاپیون، دستمال جیب و ... هیچ کدام برای این استایل مناسب و کاربردی نیستند. بهترین انتخاب یک ساعت با بند چرم است که می تواند ست شما را تکمیل و جذاب کند.

 

اکسسوری های مناسب برای ست کردن کت تک و تیشرت

 

در ادامه به چند نکته مهم دیگر در مورد نحوه ست کردن کت تک با تیشرت خواهیم پرداخت.

  1. توجه داشته باشید که آیتم کت تک و تیشرت، برای عروسی ها و مجالس رسمی مناسب نیست. بلکه از این استایل بیشتر می توانید برای مهمانی های و دورهمی های کوچک، قرارهای دوستانه و ... استفاده کرد.
  2. انتخاب رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و مشکی برای کت تک می تواند بسیار عالی باشد. زیرا رنگ های خنثی به راحتی می توانند با بیشتر رنگ های تیشرت ست شوند.
  3. بهتر است که در این استایل از کت ها و تیشرت هایی که دارای طراحی و لوگوهای چاپی هستند استفاده نکنید.
  4. برای جذاب کردن استایل مورد نظر بهتر است که از کفش های ساده و تک رنگ مناسب استفاده نمایید.
  5. در صورتی که رنگ کت تک شما روشن است، توصیه می کنیم که از تیشرت هایی با رنگ تیره و خنثی استفاده نمایید.
  6. بهتر است که برای ست کردن کت تک و تیشرت، فقط از ترکیب دو رنگ استفاده کنید.
  7. پوشیدن شلوارهای گشاد و نامناسب در این ست کردن، می تواند کل فرم و استایل شما را به هم بریزد.
  8. باید گفت که پوشیدن کت تک و تیشرت استایلی است که مرز بین تیپ رسمی و غیر رسمی را تشکیل می دهد.

 

نحوه ست کردن کت تک با تیشرت

 

سخن پایانی از نحوه ست کردن کت تک با تیشرت

آقایان باید توجه داشته باشند که هر کدام از آن ها مختار به انتخاب تیپ و استایل خود می باشند. اما نکته ای را که نباید فراموش کنند، این است که با پوشیدن هر کدام از لباس ها باید قاعده و اصول مربوط به ست کردنشان را رعایت کنند. در غیر این صورت نا آراستگی و شلختگی را فقط و فقط برای ظاهر خودشان به بار می آورند. امیدواریم که این مقاله بتواند در ست کردن کت تک همراه با تیشرت، شما را راهنمایی کند و جذاب ترین و مناسب ترین استایل را برای شما رقم بزند.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا