امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید کت و شلوار دامادی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۵/۱۲ سه شنبه
راهنمای خرید کت و شلوار دامادی
چکیده این مقاله : انتخاب کت و شلوار دامادی یکی از مهم ترین انتخاب های زندگی آقایان می باشد.در راهنمای خرید کت و شلوار دامادی نکاتی جهت خرید کت و شلوار مناسب را بررسی میکنیم.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 2 نظر
  • 2469 بازدید

راهنمای خرید کت و شلوار دامادی

انتخاب کت و شلوار دامادی برای آقایان، یکی از مهم ترین و حساس ترین انتخاب های زندگی شان می باشد. به همین دلیل شاید آقایان مدت زمان زیادی را به انتخاب و خرید کت و شلوار اختصاص بدهند. بعضی وقت ها ممکن است، انتخاب کت و شلوار دامادی برای آقایان و حتی خانم ها سخت و طاقت فرسا شود. اما هیچ جایی برای نگرانی این موضوع وجود ندارد، ما در مقاله ی راهنمای خرید کت و شلوار دامادی، می خواهیم راهنمای خوبی برای مهم ترین روز زندگی شما باشیم. فراموش نکنید که امروزه پوشیدن کت و شلوار بسیار رایج شده است و تقریبا می توان گفت آقایان برای بیشتر مراسم ها از کت و شلوار استفاده می شود. بنابراین اگر می خواهید خرید کت و شلوار دامادی شما کمی متفاوت تر باشد، در مقاله راهنمای خرید کت و شلوار دامادی، ما را همراهی کنید تا به نتیجه ای مثبت و مطلوب دست بیابید.

 

راهنمای خرید کت و شلوار دامادی

 

نکات مهم برای راهنمای خرید کت و شلوار دامادی

  1. زمان مناسب برای خرید کت و شلوار دامادی
  2. خریدن یا اجاره کت و شلوار دامادی
  3. انتخاب پارچه مناسب کت و شلوار دامادی
  4. خرید کت و شلوار دامادی بر اساس اندام و هیکل شما
  5. رنگ های مناسب برای خرید کت و شلوار دامادی
  6. انتخاب پیراهن مناسب برای کت و شلوار دامادی
  7. خرید کت و شلوار دامادی با جلیقه یا بدون جلیقه
  8. در نظر گرفتن تعداد دکمه های کت و شلوار دامادی

 

زمان مناسب برای خرید کت و شلوار دامادی

یکی از نکات مهم و کارساز راهنمای خرید کت و شلوار دامادی، برنامه ریزی کردن برای خریدن آن می باشد. قطعا برنامه ریزی کردن برای هر کار و خریدی می تواند، موثر و کارساز باشد. برنامه ریزی کردن برای خرید کت و شلوارتان را در برنامه قرار بدهید و سعی کنید دو سه ماه قبل از مراسم عروسی اقدام به خریدن آن نمایید. زیرا در این مدت و فاصله ی زمانی می توانید کاملا خونسردانه و بدن استرس به دنبال کت و شلوار مورد نظر خود بگردید. دقت کنید که قبل از خرید، بررسی ها و تحقیقات کافی را در مورد کت و شلوارهای مختلف دامادی به دست آورده باشید تا در هنگام خرید گیج و سردرگم نشوید.

 

زمان مناسب برای خرید کت و شلوار دامادی

 

خریدن یا اجاره کت و شلوار دامادی

اگر احساس می کنید که بودجه ی کافی برای خریدن کت و شلوار دامادی را ندارید، اصلا مهم نیست شما با اجاره کردن نیز می توانید کت و شلوار مد نظرتان را برای بهترین روز عروسی تان برتن کنید. اما در صورتی که هزینه زیادی را برای خریدن کت و شلوار در نظر گرفته اید، بهتر است که کت و شلوار شیک و خاص را با بهترین جنس و کیفیت خریداری کنید. تا در این روز تکرار نشدنی خاص و تک باشید و همچنین برای مراسمات دیگر نیز بتوانید از کت و شلوار دامادی تان استفاده نمایید.

 

انتخاب پارچه مناسب کت و شلوار دامادی

بهترین جنس برای خریدن کت و شلوار دامادی جنس موهر و پشم می باشد. تقریبا می توان گفت اکثریت آقایان برای خرید کت و شلوار عروسی شان جنس پارچه را با توجه به فصول سال در نظر نمی گیرند. زیرا قرار است آن را برای حساس ترین روز زندگی شان بپوشند. بنابراین فقط جنس خوب و شیک پارچه را مد نظر قرار می دهند.

 

انتخاب پارچه مناسب کت و شلوار دامادی

 

خرید کت و شلوار دامادی بر اساس اندام و هیکل شما

یکی از اصل های مهم در راهنمای خرید کت و شلوار دامادی، این است که متناسب با فرم بدن و هیکل تان کت و شلوار را انتخاب کنید. فیت بودن کت و شلوار در تن تان، شما را در خاص ترین روز زندگی تان شیک و جذاب خواهد کرد. به این نکته مهم توجه کنید که کت و شلوار نه باید تنگ باشد و نه گشادتر از هیکل تان، تا بسیار آراسته و خوش پوش جلو دید عموم ظاهر شوید.

آقایان قد بلند و لاغر: با داشتن قدی بلند و لاغر به جرات می توان گفت، که بیشتر کت و شلوارها مناسب برای شما هستند. اما باز هم هنگام خریدن باید دقت کنید که کت و شلوار کاملا برای تان اندازه باشد. کت های دو لبه و 6 دکمه برای این که لاغر به نظر نرسید، انتخابی ایده آل است. همچنین خریدن کت هایی با اپل های بزرگ تر، باعث می شود که لاغری شما زیاد به چشم نیاید.

آقایان درشت هیکل و قد بلند: خریدن کت هایی با اپل بزرگ برای این افراد اصلا مناسب نیست. بهتر است که افراد درشت هیکل، کت و شلوار پنج دکمه و پیلی دار را خریداری کنند.

آقایان قد کوتاه: برای بلندتر و درشت هیکل تر نشان دادن آقایان ریز جثه و قد کوتاه، انتخاب کت یک دکمه و یقه برگردان مناسب و ایده آل می باشد.

 

خرید کت و شلوار دامادی بر اساس اندام و هیکل شما

 

رنگ های مناسب برای خرید کت و شلوار دامادی

رنگ کت و شلوار مشکی با پیراهن سفید، انتخاب بسیاری از آقا دامادها می باشد و این ترکیب یک ست فوق العاده می باشد. انتخاب کت و شلوارهای کلاسیک، برای چنین روزی شما را به یک جنتلمن تبدیل خواهد کرد. فقط به شرطی که به جزئیات دیگر استایل تان مانند: کفش، کراوات، اکسسوری و ... کاملا دقت نمایید. اگر از رنگ مشکی خوشتان نمی آید رنگ های زغالی، طوسی، کرمی و سورمه ای نیز می توانند انتخاب هایی مناسب، برای راهنمای خرید کت و شلوار دامادی باشند.

 

رنگ های مناسب برای خرید کت و شلوار دامادی

 

انتخاب پیراهن مناسب برای کت و شلوار دامادی

یک مکمل اصلی برای کت و شلوار انتخاب پیراهن مناسب می باشد. خرید پیراهنی شیک برای کت و شلوار دامادی جذابیت شما را دو چندان می کند. به شرطی که در انتخاب پیراهن نهایت دقت را به عمل آورید و پیراهنی راحت و مناسب با چهره و اندام تان را بخرید. پیراهن سفید می تواند بهترین گزینه باشد، چرا که به راحتی با هر رنگی ست می شود و ظاهر داماد را به بهترین شکل ممکن به رخ می کشد.

 

انتخاب پیراهن مناسب برای کت و شلوار دامادی

 

خرید کت و شلوار دامادی با جلیقه یا بدون جلیقه

یک نکته ی مهم دیگر در خصوص راهنمای خرید کت و شلوار دامادی، داشتن جلیقه همراه با کت و شلوار می باشد. کت و شلوار جلیقه دار مناسب برای آقا دامادها می باشد و شما بایستی جلیقه ای کاملا متناسب و هم خوان با کت و شلوارتان را انتخاب نمایید. پوشیدن جلیقه در کت و شلوار دامادی، جذابیت خاصی به استایل شما می بخشد و شما را متفاوت تر از افراد عادی نشان خواهد داد.

 

خرید کت و شلوار دامادی با جلیقه یا بدون جلیقه

 

در نظر گرفتن تعداد دکمه های کت و شلوار دامادی

در راهنمای انتخاب و خرید کت و شلوار دامادی، به شما توصیه می کنیم که هنگام خرید حواستان به دکمه های کت تان باشد. زیرا کت هایی که دکمه ی کمتری دارند، برای روز عروسی شما مناسب تر هستند. علتش هم این است که کت های یک دکمه یا دو دکمه، یقه ی باز تری دارند و در نتیجه پیراهن زیر کت بهتر و بیشتر دیده می شود. در نتیجه استایلی جذاب و با شکوه برای تان رقم خورده می شود.

 

در نظر گرفتن تعداد دکمه های کت و شلوار دامادی

 

در آخر مقاله ی راهنمای خرید کت و شلوار دامادی به نکته ای مهم اشاره خواهیم کرد.

سایز کت و شلوار دامادی شما اصلا نباید خیلی بزرگ باشد، به طوری که سر شانه هایش افتاده و بزرگ تر از شانه های خودتان باشد. قد کت و شلوار نیز باید دقیقا اندازه باشد، نه درازتر و نه کوتاه تر. سایز متناسب با قیافه و هیکل خودتان باعث می شود، که احساس کاملا راحتی در کت و شلوار داشته باشید و روز عروسی تان سرشار از شادی و خوشی شود. برای شیک بودن و جذابیت در این روز خاص، نکات مهم در خصوص راهنمای خرید کت و شلوار دامادی را رعایت فرمایید.

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

موسی سرمایه
۱۴۰۰/۸/۵

ممنون واسه مقاله خوبتون

مدیریت
۱۴۰۰/۸/۵

خوشحالیم که مفید بوده براتون

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا