امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای جامع و کاربردی خرید پیراهن مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۴/۲۷ یکشنبه
راهنمای جامع و کاربردی خرید پیراهن مردانه
چکیده این مقاله : پوشیدن پیراهن مردانه ی مناسب، می تواند تا حد خیلی زیادی در استایل شما تأثیر گذار باشد؛ بنابراین هنگام انتخاب و خرید پیراهن باید سلیقه و دقت زیادی را به خرج بدهید.
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • 0 نظر
  • 2061 بازدید

راهنمای خرید پیراهن مردانه

اکثریت آقایان همیشه به دنبال استایل و ظاهری آراسته برای خودشان می باشند و در هنگام خرید لباس هایشان وقت زیادی را برای خود می گذارند. پوشیدن پیراهن مردانه ی مناسب، می تواند تا حد خیلی زیادی، در استایل شما تاثیر گذار باشد. بنابراین هنگام انتخاب و خرید پیراهن، باید سلیقه و دقت زیادی را به خرج بدهید. سعی کنید بدون پرو کردن، در یک نگاه عاشق هیچ لباسی نشوید و اقدام به خرید آن نکنید. در این مقاله ما سعی بر آن داریم که نکات مهم در هنگام خرید پیراهن مردانه را به شما بشناسانیم و راهنمای خوبی برای خرید پیراهن مردانه ی شما شویم.

 

راهنمای انتخاب پیراهن مردانه

 

هنگام خرید پیراهن، مردانه باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟

 

توجه کردن به سایز پیراهن مردانه

اولین و مهم ترین نکته ای که حتما باید در راهنمای خرید پیراهن مردانه به آن توجه شود، در نظر گرفتن سایز دقیق خودتان می باشد. اگر شما پیراهنی کوچکتر یا بزرگتر از سایز خود را خریداری کنید، قطعا با پوشیدن آن شلختگیِ زیادی را به استایل خود می بخشید. همیشه به دنبال پیراهنی باشید که همراه با فیت بودن آن در تن، حس راحتی نیز به شما دست بدهد. قطعا بعد از چند بار خریدن پیراهن مردانه، می توانید سایز خود را به خوبی و بدون پرو کردن بدانید. به شرطی که وزن شما در همان حالت اولیه بماند. در غیر این صورت با افزایش و کاهش وزن نیاز است، هر باری را که برای خرید پیراهن می روید، سایزهای متفاوت دیگری را انتخاب و خریداری نمایید.

 

راهنمای انتخاب پیراهن مردانه

 

جنس پیراهن مردانه را برای خریدن آن در نظر بگیرید

سعی کنید پیراهن هایی را خریداری کنید که با پوشیدن آن ها جنس شان، حس خوب و خوشی را به شما بدهد. پیراهن های مردانه با جنس های نخی، پنبه ای، الیاف مصنوعی، ابریشمی و ... متناسب با هر فصلی، می توانند انتخاب های خوبی از لحاظ کیفیت و برتری برای خریدن باشند. تن خور و جنس این پیراهن ها، خیلی خوب است و به استایل شما جذابیت خاصی می بخشد. بنابراین جنس پیراهن نیز، می تواند دومین فاکتور مهم برای راهنمای خرید پیراهن مردانه باشد.

 

راهنمای انتخاب پیراهن مردانه

 

برای خرید پیراهن مردانه، به اندازه قد و بلندی آن توجه کنید

شما به دو صورت می توانید بلندی و اندازه بودن پیراهن خود را تست کنید. اگر می خواهید پیراهن خود را روی شلوار قرار بدهید، باید بلندی آن تا جیب های شلوار باشد. اما اگر پیراهن را درون شلوار قرار می دهید، پیراهن مد نظرتان را بپوشید و آن را درون شلوار بگذارید. سپس دستان خود را بالا بگیرید، اگر پیراهن از شلوار خارج شد، این مدل برای شما کوتاه است و باید به سراغ مدل های بلندتری بروید. با این روش ساده، می توانید پیراهن خود را به درستی انتخاب و خریداری کنید.

 

راهنمای انتخاب پیراهن مردانه

 

رنگ پیراهن یک راهنمای دیگر برای خریدن پیراهن مردانه می باشد

در راهنمای خرید پیراهن مردانه توجه داشته باشید آقایان می توانند رنگ پیراهن را طوری انتخاب کنند که یا به رنگ پوست، یا به رنگ مو، یا به رنگ چشم آن ها بیاید. همچنین می توانند رنگ پیراهن خود را با توجه به موقعیت و یا مکانی که در آن قرار می گیرند، خریداری کنند. بعضی از رنگ های پیراهن، مثل سفید و یا مشکی هرگز از مد نمی افتند و شما می توانید با بیشتر استایل های خود این رنگ ها را ست کنید. البته انتخاب رنگ پیراهن، کاملا یک سلیقه ی شخصی است و شما به دلخواه می توانید، هر رنگی را که دوست داشتید، خریداری نمایید. توجه فرمایید، که قرار گرفتن در هر کدام از فصول سال می تواند، به شما در انتخاب رنگ پیراهن کمک کند. برای مثال پیراهن هایی با رنگ های روشن، برای فصل تابستان مناسب و خنک می باشند.

 

راهنمای انتخاب پیراهن مردانه

 

طرح پیراهن مردانه در هنگام خرید آن می تواند مهم باشد

بعضی از پیراهن ها طرح دار هستند و این مورد هم می تواند، بسته به سلیقه ی فرد انتخاب شود. چون برخی از آقایان پیراهن های ساده و بدون طرح را می پسندند و بالعکس. اگر شما قصد دارید که برای یک استایل روزانه، یک مهمانی غیر رسمی و پوشیدن پیراهن همراه با کت تک، پیراهن مردانه خود را خریداری کنید، انتخاب پیراهن طرح دار می تواند کاملا ایده آل باشد. اما برای استایل های رسمی، اصولا استفاده کردن از پیراهن های ساده، بهتر و مناسب تر می باشد. هم چنین پیراهن های طرح داری، که دارای شلوغی کمتر و رنگ های دارای هارمونی بیشتر باشند، برای استایل های رسمی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

توجه به سایز آستین در هنگام خریدن پیراهن مردانه

معمولا آستین پیراهن مردانه، نشان دهنده ی اندازه بودن سینه، بازو و زیر بغل است. اگر هنگام پرو کردن احساس کردید که قسمت آستین تنگ است و یا جمع می شود بهتر است، بدانید که این پیراهن متناسب برای سایز شما نمی باشد.

 

راهنمای انتخاب پیراهن مردانه

 

سرشانه پیراهن را در هنگام خریدن پیراهن مد نظر داشته باشید

یکی دیگر از نکات مهمی که در راهنمای خرید پیراهن مردانه باید به آن توجه کرد قسمت سرشانه پیراهن می باشد. سرشانه پیراهن، باید دقیقا بر روی شانه قرار بگیرد و هیچ تمایلی به سمت گردن و یا پایین نداشته باشد. مناسب بودن عرض شانه، نمایان گر سایز مناسب پیراهن برای خریدار می باشد.

راهنمای انتخاب پیراهن مردانه

 

هنگام خریدن پیراهن مردانه، به یقه ی آن نیز توجه کنید

باید گفت که یقه در پیراهن های مردانه انواع مختلفی دارد که انتخاب درست آن در هنگام خرید از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. یقه ی پیراهن مردانه، می تواند بر شکل صورت شما و همچنین شکل ظاهری استایل شما تاثیر گذار باشد. بنابراین باید در این مورد کاملا دقت کنید. برای مثال یقه کلاسیک، این نوع یقه در بین پیراهن های مردانه، یکی از رایج ترین مدل های یقه می باشد. این نوع یقه، صورت را کشیده نشان می دهد و برای افرادی که صورت گرد ندارند، بسیار مناسب است.

 

راهنمای انتخاب پیراهن مردانه

 

میزان هزینه ای را که می خواهید، برای خرید پیراهن مردانه بپردازید در نظر بگیرید

گران بودن بعضی از اجناس کاملا طبیعی است. زیرا در برخی از مواقع، هزینه ی بالا می تواند نشانه برتری و کیفیت بیشتر جنس مورد نظر باشد. اما این را هم بدانید که همیشه این مورد صحت ندارد و در برخی از مواقع در صورت گران بودن جنس مورد نظر، شاهد بی کیفیتی آن خواهید بود. اما در کل، همیشه باید قبل از خرید به طور کامل در مورد جنس ها تحقیق کنید و بهترین ها را بشناسید، سپس اقدام به خرید کنید. در این صورت اگر پول زیادی را صرف خرید پیراهن مردانه کنید، در صورت راضی بودن از جنس و کیفیت آن حس خوشایند و رضایت بخشی به شما دست خواهد داد.

نکته ی مهم: در نظر داشته باشید که اکثر پیراهن ها، پس از شستن اندکی آب رفت خواهند داشت، مخصوصا پارچه هایی با الیاف طبیعی. بنابراین بهتر است سایزی را انتخاب کنید که اندکی از سایز شما بزرگ تر باشد، تا بعد از شستن برایتان تنگ و کوچک نشود.

 

راهنمای انتخاب پیراهن مردانه

 

کلام آخر

در آخر امیدواریم که این مقاله بتواند، راهنمای خوبی برای شما در هنگام خریدن پیراهن مردانه باشد. خرید پیراهن مردانه، برای خود دارای قاعده و قوانینی می باشد که با رعایت کردن آن ها دچار اشتباه در خرید خود نخواهید شد. اگر این مقاله را به خوبی و با دقت مطالعه کرده باشید، به قاعده و قوانین خرید پیراهن مردانه پی خواهید برد.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا