امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای جامع خرید کت تک مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۴/۲۰ یکشنبه
راهنمای جامع خرید کت تک مردانه
چکیده این مقاله : کت تک مردانه مدت هاست به یکی از ضروریت های استایل شیک آقایان تبدیل شده و حال می خواهیم با استفاده از راهنمای خرید کت تک مردانه یک خرید عالی داشته باشید.
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • 0 نظر
  • 2734 بازدید

راهنمای خرید کت تک مردانه

بدون تردید می توان گفت که کت تک مردانه، به یکی از ضرورت های استایل آقایان تبدیل شده است و دست کم هر مردی، یک کت تک را در کمد لباس های خود دارد. کت تک، مناسب برای بسیاری از موقعیت ها و مکان ها می باشد. در نتیجه شما باید هنگام انتخاب و خرید کت تک، با توجه به لزومات خود آن را خریداری کنید. پوشیدن کت تک، یک استایل خاص و جذاب را به ویژه در میان جوانان به وجود می آورد. امروزه یکی از پرفروش ترین لباس های مردانه، کت تک می باشد. با توجه به کاربرد زیاد کت تک مردانه در استایل آقایان، تصمیم به نوشتن راهنمای خرید کت تک مردانه گرفته ایم تا به نوعی بتوانیم شما را در هنگام انتخاب و خرید کت تک راهنمایی کنیم. با خواندن این مقاله بدون شک، بهترین تصمیم خود را برای خرید کت تک مردانه می گیرید.

 

راهنمای خرید کت تک مردانه

 

برای خرید کت تک مردانه، چه نکاتی باید رعایت شود؟

  1. در نظر گرفتن موقعیت ها، برای خرید کت تک مردانه
  2. کت تک مردانه، باید فیت تن خودتان باشد
  3. برای خریدن کت تک مردانه، باید قد و اندازه ی کت در نظر گرفته شود
  4. رنگ کت، می تواند نکته ی مهم دیگری برای خرید کت تک مردانه باشد
  5. انتخاب سایز مورد نظر کت تک را، برای خودتان را فراموش نکنید
  6. تأثیر جنس پارچه ی کت تک مردانه، بر یک خرید خوب و ایده آل
  7. رنگ دکمه را نیز، برای خریدن یک کت تک باید در نظر بگیرید

 

کت تک رسمی یا روزمره

اولین و مهم ترین نکته ای که می تواند راهنمای خوبی برای خریدن کت تک مردانه باشد، در نظر گرفتن موقعیت ها برای پوشیدن کت تک می باشد. قبل از انتخاب کت تک، از خودتان بپرسید که کت تک بیشتر برای موقعیت های رسمی شما کاربرد دارد، یا برای استفاده های روزمره؟ اگر کت مد نظر شما برای مراسم رسمی می باشد، بهتر است که کت های دو طرف دکمه را انتخاب کنید. دقت کنید که وجود یک اپل ساده و کوچک در کت، ساختار زیبایی به کت می بخشد و کت را رسمی تر می کند؛ اما اگر می خواهید، کتی را برای استفاده روزمره ی خود انتخاب کنید، بهتر است به سراغ کت های دو دکمه بروید.

 

راهنمای خرید کت تک مردانه

 

فیت بودن کت تک مردانه

اگر می گوییم که کت تک، باید فیت تن خودتان باشد. منظور این است که کت نه باید گشاد باشد و نه تنگ. بلکه باید درست فیت تن شما باشد؛ اما منظور از فیت بودن چیست؟ اگر کت بعد از بسته شدن دکمه هایش، حالت ضربدری یا حرف X را به خود گرفت تنگ است. با پیش آمدن چنین حالتی برای کت تک در تن شما، باید از خریدن آن تجدید نظر نمایید؛ اما نشانه های گشاد بودن کت تک مردانه چیست؟ اگر اندازه ی سرشانه ی کت، از اندازه سرشانه طبیعی شما بلندتر باشد و روی شانه ها چین و چروک بیفتد. کت شما بزرگ تر از سایز تان می باشد. هم چنین اگر آستین های کت از مچ دست تان بلندتر باشد و روی دست ها را بپوشاند، باز هم با مشکل بزرگ بودن کت مواجه خواهید شد. دکمه های کت تک، باید به راحتی بسته شوند و روی بدن قرار بگیرند. در این صورت است که کت شما گشاد نیست، بلکه فیت تن خودتان است.

 

راهنمای خرید کت تک مردانه

 

قد و اندازه ی کت تک مردانه

قطعاً برخی از افراد، شاهد قدِ بلندِ کت های قدیمی بوده اند؛ اما امروزه با توجه به سبک و سلیقه ی طراحان، قدِ کت تک مردانه کوتاه تر طراحی می شود. ایده آل ترین حالت برای قد کت، این است که لبه ی پایین آستین کت با قدِ پایین کت، باید تقریباً در یک خط قرار بگیرند. هر چند اگر قدِ کت چند سانتی متری بلندتر باشد طبیعی است و می توانید آن را انتخاب و خریداری کنید. نکته ی مهمی که باید آن را در نظر بگرید، این است که اگر قدتان از 180 سانتی متر بلندتر باشد، قدِ کت هم می تواند کمی بلندتر از حالت عادی باشد.

 

رنگ کت تک مردانه

با توجه به این که رنگ تیره را می توان با بیشتر لباس ها ست کرد، همین امر موجب گردیده که بیشتر آقایان جذب رنگ های تیره مانند مشکی، سرمه ای و ... شوند. انتخاب این رنگ ها هیچ اشکالی ندارد و می تواند استایل شما را جذاب کند؛ اما اگر دلتان می خواهد استایلی به روزتر و متفاوت تر داشته باشید، می توانید کت هایی با رنگ آبی ملایم، زرشکی، طوسی و رنگ های دیگر از این قبیل را خریداری کنید.

 

راهنمای خرید کت تک مردانه

 

سایز کت تک مردانه

سایز بندی کت های تک مردانه، از تنوع زیادی برخوردار می باشد. انتخاب سایز مورد نظر، با توجه به میزان اندازه بودن کت، بر روی بدن شما است. خریدن و استفاده کردن سایزهای کوچک یا بزرگ، برای کاربران می تواند حس ناخوشایندی همراه با نارضایتی را به وجود بیاورد؛ بنابراین بهتر است که برای انتخاب سایز مورد نظر خود از فروشنده بخواهید که به شما کمک کند. سعی کنید در هنگام انتخاب کت تک مردانه، سایز مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

جنس پارچه کت تک مردانه

با تغییر فصل انتخاب و خرید لباس نیز تغییر می کند. برای لذت بردن از تیپ و استایل خودتان، باید به جنس کت تک و زمان خرید آن توجه نمایید. برای روزهای گرم تابستانی، جنس کتان خنک و سبک می باشد؛ زیرا منافذ باز پارچه های کتانی، شما را خنک نگه خواهد داشت؛ اما برای روزهای سرد زمستانی، خرید کت های پشمی می تواند مناسب ترین و بهترین انتخاب باشد؛ زیرا کت های پشمی با نگه داشتن دما در خود، به خوبی شما را گرم نگه می دارد. در نتیجه در نظر گرفتن جنس پارچه را برای فصول مختلف فراموش نکنید.

 

راهنمای خرید کت تک مردانه

 

رنگ دکمه کت تک مردانه

شاید این نکته را بیشتر آقایان، اصلاً در نظر نگیرند و یا برایشان مهم نباشد؛ اما باید گفت که رنگ دکمه ها می تواند، بر زیبایی کت شما تأثیر مستقیم داشته باشد. برای مثال ممکن است در برخی از کت ها، دکمه هایی را به کار برده باشند که اصلاً با رنگ کت هم خوانی ندارد.

 

به چند نکته مهم دیگر برای خریدن کت تک مردانه، در زیر اشاره خواهیم کرد

  • اگر پیدا کردن کت تک برای آقایان درشت اندام مشکل است، توصیه ی ما این است که پارچه ی مناسب با فصل و رنگ پوست خود را خریداری کنید. سپس پارچه را در اختیار یک خیاط ماهر قرار دهید تا کتی شیک و جذاب را برای شما بدوزد.
  • کت دو چاک، برای آقایان چاق گزینه و انتخاب مناسبی نیست.
  • برای موقعیت های رسمی، خریدن کت های تک، با رنگ های تیره ایده آل تر می باشد.
  • یکی از بهترین انتخاب ها، برای جوانان خرید کت تک اسپورت می باشد. به ویژه برای آقایانی که با پوشیدن لباس های رسمی میانه ی خوبی ندارند، خریدن کت تک اسپورت، کاملاً ایده آل می باشد.
  • برای آقایانی با داشتن وزن ایده آل، خرید کت تک مردانه باعث درخشندگی در استایل شان خواهد شد.
  • از خرید کت های بزرگ و گشاد خودداری کنید. کت تک باید کاملاً روی شانه ی شما جایی بگیرد.
  • آستین کت باید 12 سانتی متر بالاتر از نوک شصت شما قرار بگیرد.

 

سخن پایانی

لذت بردن و مفید بودن هر مقاله ای، برای کاربران و خوانندگان عزیز آرزوی ماست. به امید استفاده ی صحیح از مقاله ی راهنمای خرید کت تک مردانه. آقایانی که خواهان انتخاب و خرید، کت تک مردانه ی ایده آل برای خود می باشند، باید سعی کنند از نکات ذکر شده ی بالا در هنگام خرید استفاده کنند. تا خرید شان با رضایت کامل همراه باشد. بدون شک کمک گرفتن از مقاله هایی با چنین موضوعاتی، می تواند راهنمای خوبی برای خرید مناسب و به درد بخور برای افراد مختلف باشد.

 

راهنمای خرید کت تک مردانه

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا