امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

بررسی استایل جانی دپ از جذاب ترین های هالیوود

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۴/۱۳ یکشنبه
بررسی استایل جانی دپ از جذاب ترین های هالیوود
چکیده این مقاله : در این مقاله قصد داریم تا به بررسی استایل جانی دپ بپردازیم، تا علاقه مندان به جانی دپ بتوانند با الگو قرار دادن سبک پوشش جانی دپ بهترین استایل ها را برای خود انتخاب کنند.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 2841 بازدید

بررسی استایل جانی دپ

یکی از خوشتیپ ترین هنرمندان مرد هالیوود و مرد هزار چهره جانی دپ می باشد. نام کامل جانی دپ، جان کریستوفر دپ دوم است که در نهم ژوئن سال 1963 در اوونزبرو، واقع در کنتاکی آمریکا به دنیا آمد. جانی دپ، یک ستاره هالیوودی، فیلم نامه نویس، کارگردان، تهیه کننده، موزیسین و بازیگر است. همچنین جانی دپ، در حوزه مد نیز طرفداران زیادی دارد. جانی دپ شخصیتی است، بسیار مشهور که در سراسر جهان، بسیاری از افراد را شیفته ی استایل و ظاهر خود کرده است. بازی کردن جانی دپ، در ابتدای شروع بازیگریش تا کنون در ذهن همگان ماندگار بوده و ماندگار خواهد ماند. این بازیگر در حوزه ی مد، به خاص بودن و متفاوت بودن در تیپ و استایل های خود معروف است. بدون شک جانی دپ، از برترین و خوش استایل ترین بازیگران هالیوودی است که نامش در کتاب فهرست رکوردهای گینس به عنوان گران قیمت ترین بازیگر مرد ثبت شده است. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی استایل جانی دپ بپردازیم، تا علاقه مندان به جانی دپ بتوانند با الگو قرار دادن سبک پوشش جانی دپ بهترین استایل ها را برای خود انتخاب کنند.

 

استایل جانی دپ

 

چکیده ای از بیوگرافی جانی دپ

  • نام: جان کریستوفر دپ دوم
  • والدین: پدر، جان کریستوفر دپ. مادر، بتی سو پالمر
  • تولد: 9 ژوئن سال 1963 در اوونزبرو، واقع در کنتاکی آمریکا
  • ملیت: آمریکایی
  • پیشه: بازیگر
  • زمینه ی فعالیت: تهیه کننده، هنرپیشه، موسیقی دان، کارگردان فیلم و فیلم نامه نویس
  • همسران جانی دپ: لوری آن آلیسون، امبر هرد، وانسا پاردای
  • فرزندان جانی دپ: لی لی رز دپ، جان کریستوفر ( جک ) دپ سوم

 

جایگاه کلاه در استایل جانی دپ

با توجه به علاقه ی زیاد جانی دپ به کلاه، در یکی از مصاحبه های خود گفته است که کلاه بخشی جدا نشدنی از من است. کلاه های لبه دار جانی دپ، اکثرا سبز،  طوسی و گاهی وقت ها قهوه ای رنگ می باشد. جانی دپ می گوید که به هر یک از کلاه های خود علاقه ی خاصی دارد. زیرا هر کدام خاطره ای را برای جانی زنده می کند. جانی دپ علت علاقه ی خود را به کلاه، شخصیت های داستانی دکتر سوس عنوان می کند که همواره از کودکی آن ها را مطالعه می کرده و در ذهن خود تداعی داشته است. جانی دپ هرگز نمی تواند روزی را بدون کلاه هایش تصور کند. کلاه شاپو، به عنوان یک ظاهر کلاسیک شناخته می شود که جانی دپ در هالیوود با استفاده از این کلاه، ظاهری منحصر به فرد را برای خود رقم زده است.

 

کلاه های استایل جانی دپ

 

انواع کت ها در استایل جانی دپ

جانی دپ همواره دارای تیپ های گوناگون و متفاوتی در انواع فیلم ها و مراسم های گوناگون بوده است. او بیشتر به استایل کلاسیک علاقه مند است. استایل جانی دپ، با دیگران متفاوت است و در واقع ارتباط میان استایل و شخصیت جانی، سبک متفاوت تفکرش با دیگران را می رساند. جانی دپ، علاقه بسیاری به کت دارد و در تیپ های خود از کت هایی با طرح ها و رنگ های گوناگون بهره می برد. جانی دپ با استفاده کردن از کت های پشمی، کت های راه راه و طرح دار، کت و جلیقه، کت های چرمی استایلی خاص و منحصر به فرد را برای خود رقم می زند. جانی دپ یکی از بزرگ ترین هواداران کت های پشمی می باشد. باید گفت که طرح مورد علاقه کت جانی دپ، کت های چهار خانه با رنگ های تیره می باشد.

 

انواع کت ها در استایل جانی دپ

 

شلوارهای استایل جانی دپ

جانی دپ، بیشتر شلوارهای جین پاره ی خود را با کت های مورد علاقه اش ست می کند. علاقه مندی جانی دپ به شلوارهای مردانه ی پارچه ای، به صورت چهارخانه و ساده در رنگ های طوسی و مشکی می باشد.

 

شلوارهای استایل جانی دپ

 

پیراهن های استایل جانی دپ

اگر به تیپ و استایل جانی دپ دقت کرده باشید، بیشتر اوقات جانی، همراه با شلوار جین پیراهن مردانه می پوشد. جانی دپ در ست کردن لباس هایش، بسیار ماهرانه و زیرکانه عمل می کند و برترین استایل ها را برای خود می سازد. پیراهن های مردانه چهار خانه، پیراهن های پشمی با ست آبی یا جین تیره جزء تیپ های مورد علاقه ی سوپر استار هالیوود جانی دپ می باشد. شما هم اگر علاقه مند، به سبک استایل این سوپر استار معروف و محبوب هستید، می توانید از طرز پوشیدن لباس های او در استایل خود استفاده کنید.

 

پیراهن های استایل جانی دپ

 

اکسسوری های استایل جانی دپ

جانی دپ به اکسسوری های مردانه، علاقه ی زیادی دارد و به گونه ای از آن ها استفاده می کند که ظاهری ناب و مخصوص به استایلش می بخشد. اکسسوری های مورد علاقه ی جانی دپ، دستبندهای چرمی، ساسبندر، گوشواره های بلند، عینک های رنگی مخصوصا شیشه آبی و انگشترهای بزرگ و خاص می باشد. همچنین باید گفت که جانی دپ از شال گردن های پشمی و نخی متناسب با فصل، برای تکمیل و جذابیت استایل خود استفاده می کند. بستن شال گردن طوسی همراه با گره ای شل و لخت، سبکی شیک و منحصر به فرد را در استایل جانی دپ به وجود می آورد.

 

اکسسوری های استایل جانی دپ

 

چکیده ای از بررسی استایل جانی دپ

بدون شک جانی دپ در ست کردن اکسسوری ها، با استایل هایش فوق العاده عمل می کند. بنابراین کاربران مد در این زمینه از طرفداران جانی دپ هستند. جانی دپ، در سبک استایل خود جزء برترین های دنیای مد می باشد. جانی دپ با استفاده از کلاه و گوشواره های بلند، در کنار پیراهن های ساده با آستین تا زده اش استایلی فوق العاده جذاب و شیک را برای خود می سازد. جانی دپ همیشه به این موضوع علاقه دارد که سبک متفاوت خود را داشته باشد. در نتیجه استایل های کلاسیک و اسپرت را به شیوه و روش خودش ست می کند. جانی دپ برای داشتن استایلی کلاسیک، در کنار کت و شلوارش از دستمال گردن، که یکی از اکسسوری های محبوبش می باشد استفاده می کند. همچنین جانی دپ، با داشتن انگشترهای بزرگ و خاص در دستانش، تیپ های کلاسیک خود را حیرت انگیزتر می کند.

 

استایل جانی دپ

 

نتیجه گیری

با توجه به نتیجه ی به دست آمده از مقاله ی بررسی استایل جانی دپ، بدون شک می توان گفت که جانی دپ، یکی از خاص ترین سوپر استارها در نوع پوشش و استایل است که محبوبیت زیادی در میان مردم دنیا دارد. افراد علاقه مند به تیپ و استایل جانی دپ نیز می توانند از سبک لباس های او بهره بگیرند و استایل خود را تا حدودی به استایل جانی دپ نزدیک نمایند. استفاده کردن از اکسسوری ها را در ظاهر خود فراموش نکنید، زیرا اکسسوری ها می توانند استایل شما را کاملا متفاوت تر سازند.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا