امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

تیپ جذاب با استایل تابستانی مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۳/۳ دوشنبه
تیپ جذاب با استایل تابستانی مردانه
چکیده این مقاله : فصل تابستان فصل لباس ها و رنگ های خنک است. هوای گرم آن دست ما را برای آزادی در انتخاب لباس و رنگ های شاد و متنوع تابستانی باز می گذارد.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 3319 بازدید

استایل تابستانه مردانه

فصل تابستان فصل لباس ها و رنگ های خنک است. هوای گرم آن دست ما را برای آزادی در انتخاب لباس و رنگ های شاد و متنوع تابستانی باز می گذارد. بیشتر مـا دوست داریم تیشرت هاي هرچه نازک تر با رنگ هایی که تداعی کننده خنکی و سرما هستند، شلوارها و کفش های سبک بپوشیم و در کل راحتی برایمان نخستین اولویت می باشد. اما جدای از راحتی، خوش پوشی و داشتن یک استایل به روز هم مهم است چرا که لزوما نباید تیپ های تابستانه مان هر سال مثل هم و تکراری باشد و طبعاً مانند تمامی فصول دیگر تنوع خاص خود را می طلبد. با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما در انتخاب رنگ، لباس و یک استایل تابستانه مردانه شیک به شما کمک کنیم.

انتخاب تیشرت به عنوان اولویت اولِ استایل تابستانه مردانه حتما شما هم متوجه شده اید که بیشتر ما اغلب در بخش بالاتنه احساس گرما و تعریق می کنیم، بنابراین پوشیدن یک تیشرت راحت و خنک با رنگ هایی که تداعی کننده دریا، آسمان و سبزی باشد علاوه بر اینکه نور و گرما را نیز بیشتر منعکس می کنند، می توانند حس خنکی و نشاط را هم با خود به ارمغان بیاورند.

 

استایل تابستانه مردانه

 

بدین منظور سعی کنید تیشرت های نخی و نازک انتخاب کنید. پارچه های چیت و کتان در رنگ های آبی روشن، سفید یا قرمز روشن هم انتخاب خوبی هستند. پارچه های کتان اگرچه زود چروک می شوند، اما هم قابلیت تنفس بالایی دارند و هم خوب روی بدن می نشینند و مناسب روزهای گرم تابستان هستند.

تیشرت های با الیاف مصنوعی گرما را بیشتر در خود نگه می دارند و موجب تعریق بیشتر می شوند. تیشرت های ساده و یا طرحدار با یقه گرد یا یقه هفت برای موقعیت های کژوال و گشت و گذارهای خودمانی یک استایل تابستانه مردانه عالی است. اما برای موقعیت های کمی رسمی تر پولوشرت های سوزنی با طیف رنگهای همه سن پسند انتخاب بهتری هستند.

تیشرت های با رنگ های آبی، سبز و صورتی رنگهای بی نظیری هستند که اگر با شلوار و کفش مناسب ست شوند یک استایل تابستانه مردانه پرفکت و بی نقص از شما می سازند. لازم به ذکر است که گاهی رنگ صورتی به عنوان یک رنگ دخترانه قلمداد می شود و بسیاری از مردان جوان علیرغم دوست داشتن این رنگ لطیف جسارت پوشیدن آن را ندارند. باید خاطر نشان کرد، صورتی جزو رنگ های خنک به شمار می آید و برای افرادی که رنگ پوست گندمگون و موهای بلوند دارند، عالیست. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید حتما یکبار آن را امتحان کنید تا تحسین همه را برانگیزید.

 

 

تیشرت سبز سیر اگر با شلوار جین آبی روشن یا شلوار کتان خاکی با تیشرت طوسی روشن ست شود، از شما یک مرد خوشتیپ و برازنده می سازد. رنگ سبز جزو رنگ های پرطرفدار در بین خانم و آقایان است و می توانید بدون نگرانی و خیال راحت آن را امتحان کنید.

رنگ های تیره اگرچه رنگ های بسیار جذاب و رسمی هستند و به ویژه به افراد با رنگ پوست روشن خیلی می آید، اما در تابستان گزینه خوبی در انتخاب تیشرت نیست و در خرید لباس های در طیف رنگ های سرمه ای، مشکی و قهوه ای محتاط باشید. اگر علاقه خاصی به آنها دارید و نمی توانید در مقابل نپوشیدن تیشرت مشکی با شلوار کتان کرم مقاومت کنید، پس ترجیحاً آن را در سمینارها،  جلسات کاری یا برای موقعیت هایی که در محیط بسته است و در زیر نور مستقیم آفتاب نیستید، بپوشید.

 

استایل های تابستانی مردانه

 

تیشرت های یقه هفت از تیشرت های یقه گرد از لحاظ خنکی و راحتی بهتر هستند، اگر قصد رفتن به مهمانی های خودمانی یا رفتن به پیک نیک دارید، تیشرفت یقه هفت یک استایل تابستانه مردانه کاملتری است.

تیشرت های هاوایی جدید ترین مدل تیشرت ها هستند و در طرح و رنگ های مختلف به بازار عرضه شده اند. اغلب جنس این تیشرت ها از پارچه ویسکوز بوده و پارچه های ویسکوز به دلیل بکار رفتن الیاف طبیعی در ساختارشان بسیار خنک هستند. بعلاوه اگر می خواهید علاوه بر احساس خنکی یک مدل تازه را امتحان کنید و طرفدار پارچه های پر نقش و نگار هستید، این سبک مناسب سلیقه شما و ارائه یک استایل تابستانه مردانه متفاوت است.

 

تیشرت های هاوایی

 

نکات طلایی در پوشیدن شلوار مناسب برای استایل تابستانه مردانه

بگذارید در این بخش نیم نگاهی به شلوارهای مناسب فصل تابستان بیندازیم. در وهله اول اکیداَ توصیه می کنیم به هیچ عنوان شلوارهای با الیاف مصنوعی را نپوشید حتی اگر ارزان تر یا شیک تر هستند. چون گرما و تعریق زیادی واقعا کلافه تان می کند. پس سراغ جین های نازک، شلوارهای کتان یا chino ها بروید که یک استایل تابستانه مردانه جذاب می سازد. حتی اگر بودجه تان محدود است و تنها می توانید یک مدل بخرید، اولویت خود را بر روی پارچه های سبک وزن و نازک بگذارید.

شلوارهای روشن در رنگ های طوسی، زیتونی، کرم و آبی روشن همراه با تیشرت های با رنگ تیره مثل سبز سیر یا قرمز انتخاب خوبیست. درصورتیکه اندام لاغری دارید دست شما برای رنگ های روشن باز است یعنی می توانید تیشرت و شلوار در توناژ رنگ های روشن انتخاب کنید و خوش تیپی و تمیزی خود را هر چه بیشتر به نمایش بگذارید. مثلا شلوار جین آبی روشن با تیشرت سفید و یا شلوار کتان زیتونی همراه با پولوشرت طوسی می تواند انتخاب خوبی باشد.

 

نکات طلایی در پوشیدن شلوار مناسب برای استایل تابستانه مردانه

 

اگر دارای اضافه وزن هستید و هیکلی نسبتا چاق دارید، حتی الامکان از پوشیدن شلوارهای تنگ و چسبان اجتناب کنید. در انتخاب شلوار و تیشرت هم سعی کنید فقط یکی را روشن انتخاب کنید چرا که رنگ های روشن می توانند شما را چاق تر نشان دهند. می توانید پیراهن های هاوایی با زمینه مشکی و دارای طرح های شاد را امتحان کنید. چرا که این مدل تیشرت ها علیرغم رنگ زمینه تیره، بسیار خنک هستند و شما می توانید با خیال راحت آنها را با هر شلواری امتحان کنید.

 

جایگاه کلیدی کفش در ایجاد یک استایل تابستانه مردانه خاص

 و اما کفش! لطفا از پوشیدن کفش هایی که قابلیت تنفس خوبی ندارند، خودداری کنید. چرا که اینگونه کفش ها علاوه بر اینکه خودتان را کلافه می کند، می تواند باعث تعریق بیش از حد و بوی بد پا گردد که در اینصورت موجبات اذیت شدن اطرافیان را نیز فراهم می کند.

کفش ها کتانی با جنس سبک و نخی برای ماه های گرم سال فوق العاده هستند، چرا که بسیار شیک بوده، با اغلب استایل ها غیر از استایل رسمی مچ می شوند، همچنین می توانند یک استایل تابستانه مردانه خوب برای شما بسازند. ولی دقت داشته باشید اگر نمی توانید کفش را بدون جوراب بپوشید، حتما از جوراب های ساق کوتاه و متناسب با رنگ کفش استفاده کنید.

صندل ها هم جزو راحت ترین مدل ها و مخصوص روزهای داغ تابستان هستند و یک تیپ روزانه می سازند. اگر دوست ندارید انگشت های پایتان دیده شود و از طرفی فکر می کنید کتانی تیپ شما را زیادی اسپرت جلوه می دهد، می توانید لوفرها را امتحان کنید و در حین یک استایل تابستانه مردانه کژوال و نیمه رسمی نیز داشته باشید.

 

کفش های لوفر مردانه

 

اکسسوری ها و تیپ تابستانه مردانه

بگذارید سراغ اکسسوری های مردانه برویم. کلاه های لبه دار انتخابی خوب برای گردش و پیک نیک و دورهم های دوستانه و اغلب مردان این مدل را به مدل های دیگر کلاه ترجیح می دهند. زیرا علاوه بر محافظت از شما در مقابل نور شدید آفتاب، راحت و خوش دست هستند و تقریبا با هر استایلی ست می شوند.

 

اکسسوری ها و تیپ تابستانه مردانه

 

یک اکسسوری بسیار پر کاربرد عینک ها هستند. اگر تا بحال به هر دلیلی خرید یک عینک خوب را به تعویق انداخته اید، سعی کنید امسال حتما اینکار را انجام دهید. عینک آفتابی علاوه بر محافظت از چشمان، شما را باکلاس و خوش تیپ نشان می دهند. با انتحاب یک عینک آفتابی مناسب با شکل صورتتان، یک استایل تابستانه مردانه برتر و برازنده را تجربه کنید.

 

عینک آفتابی مردانه اکسسوری مناسب تابستان

 

ساعت جزو اکسسوری هایی ست که خاص مردانی است که به تیپ خود اهمیت زیادی می دهند به ویژه بیزنس من ها و افراد جدی و پر مشغله که علاوه بر مدیریت زمان به تیپ خود نیز اهمیت زیادی می دهند. اگر شما جزو این افراد نیستید و ترجیح می دهید به جای برداشتن یک وسیله اضافه زمان را با گوشی خود بسنجید، ما به شما پیشنهاد می کنیم گاهی برداشتن یک ساعت اسپرت می تواند به تیپ شما تنوع ببخشد و روحیه و استایل شما را از یکنواحتی در بیاورد.

 

ساعت مردانه

 

نکته آخر در مورد کت های تکی است که برای تیپ های تابستانه تا حدودی جزو اکسسوری ها حساب می شود به این دلیل که هوای داغ روزهای تابستان اجازه پوشیدن لباس های اضافه را نمی دهد. اما در یکسری مناسبت ها مثل جشن های نامزدی داشتن یک استایل تابستانه مردانه نسبتا رسمی ظاهر شما را خوشایند تر و مناسب موقعیتی می کند که در آن قرار دارید. بدین منظور می توانید کت های نازک کتان، کنف و یا بنگال را در رنگ های مشکی، خاکستری یا کرم انتخاب کنید.

 

کت های تکی برای تیپ های تابستانه

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا