امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

نکات مربوط به استایل دانشجویی مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۲/۲۹ چهارشنبه
نکات مربوط به استایل دانشجویی مردانه
چکیده این مقاله : اگر می خواهید استایل دانشجویی شیک و جذاب داشته باشید باید مواردی را رعایت کنید، پس در این مقاله همراه ما باشید تانکات استایل دانشجویی مردانه را باهم بررسی کنیم.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 4838 بازدید

استایل دانشجویی مردانه

استایل دانشجویی مردانه تنها مخصوص دانشجویان نیست و هر مردی می تواند با رعایت یکسری اصول و قواعد یک استایل شیک و در عین حال ساده به سبک دانشجویی داشته باشد و همچنان از جوانی و سرزندگی لذت ببرد. تعدادی آیتم های ضروری وجود دارد که باید حتما در کمد لباس هایتان داشته باشید. منتهی داشتن این آیتم ها مستلزم دانستن نکاتی است که با صرف هزینه خیلی کم می توانید آنها را فراهم کنید. مردان خوشتیپ می دانند کجا ولخرجی کنند و کجا باید پولشان را پس انداز کنند، پس در این مقاله همراه ما باشید تا بی گدار به آب نزنید.

 

شلوار در استایل دانشجویی مردانه

شلوار جین یکی از ضروریاتی است که هر دانشجویی باید حداقل یک عدد در کمد خود داشته باشد. بعلاوه شلوارهای جین معمولا با هر لباس و کفشی ست می شوند. اگر لاغر هستید شلوار جین اسلیم فیت بخرید و در صورتیکه پر هستید یا اضافه وزن دارید، شلوارهای گشادتر و تیره تر بخرید. هیچ وقت شلوار تنگ و چسبان نگیرید. چرا که شما را خیلی لاغر نشان می دهند، ضمن اینکه برای محیط دانشگاه نیز مناسب نیست.

شلوارهای کتان هم در کامل کردن استایل دانشجویی مردانه برای مناسبت های رسمی و نیمه رسمی گزینه خوبی هستند. رنگ های تیره برای روزهای سرد پاییز و زمستان و رنگ های روشن برای روزهای آفتابی و گرم سال مناسب هستند.

 

شلوار در استایل دانشجویی مردانه

 

جایگاه تیشرت در استایل دانشجویی مردانه

تیشرت ها تنوع بسیار زیادی در رنگ، جنس و طرح دارند. تیشرت ها را می توانید تنها بپوشید یا زیر یک بلیزر یا ژاکت تکی بپوشید. تیشرت های یقه گرد را می توانید با پیراهن مردانه دکمه دار بپوشید و دکمه های پیراهن را باز بگذارید. تیشرت های یقه هفت به تنهایی زیباترند. نوع دیگری از لباس های آستین کوتاه مردانه پولوشرت ها هستند؛ تیشرت هایی یقه دار و دارای سه دکمه زیر گردن هستند. پولوشرت ها هم تنوع رنگ زیادی دارند و رنگ های روشن آن برای روزهای اول مهر ماه فوق العاده جذاب هستند.

 

جایگاه تیشرت در استایل دانشجویی مردانه

 

پیراهن های مردانه و یک استایل دانشجویی شیک

پیراهن های مردانه در دو مدل آستین کوتاه و آستین بلند در بازار وجود دارند. اگر بودجه تان کم است برای داشتن لباس آستین کوتاه سراغ تیشرت بروید و برای پیراهن های مردانه نوع آستین بلند آن را خریداری کنید. برای ست کردن پیراهن های آستین بلند مردانه با تیشرت سراغ رنگ های متضاد بروید. مثلا پیراهن مردانه سرمه ای با تیشرت یقه گرد سفید یک استایل دانشجویی مردانه اسپرت و پرفکت برای شما می سازد.

با پوشیدن ژاکت یا بلیزر در استایل دانشجویی جذاب تر به نظر برسید. در ماه هایی که هوا خنک است نیاز به یکسری لباس بیرونی مانتد ژاکت یا اورکت های نازک دارید. البته اگر قرار است در یک جمع حاضر شوید نیازی نیست که خیلی کلاسیک بپوشید. لازم نیست لباس های سنتی مثل کت چرم یا نظامی بپوشید. سویشرت با شلوار جین اگر ست شوند، یک تیپ دانشجویی مردانه و اسپرت می سازند.

پلیورها نیز تنوع خوبی به استایل شما می دهند. می توانید برای جذاب تر شدن پیلورهای یقه هفت یا یقه گرد را روی پیراهن های مردانه بپوشید و کانون توجه را به سمت یقه لباس ببرید.

گاهی با پوشیدن هودی طوسی یا سایر رنگ های روشن با شلوار کتان تیره و یا برعکس می توانید از یک تیپ دانشجویی مردانه و متفاوت لذت ببرید.

کت تک از مواردی است که در موقعیت های خاص واقعا برازنده است. مثلا اگر یک ارائه کلاسی دارید و در چنین مواقعی همه نگاه ها به سمت شما نشانه می رود، پس یک کت تکی جین یا کتان با تی شرت روشن و شلوار کتان یا جین تیره فوق العاده است.

 

استایل دانشجویی شیک با کت تک

 

کفش

کفش جدا از اینکه باید راحت باشد چون قرار است مدت زیادی وزن شما را تحمل کنند، نقش مهم و تعیین کننده نیز در ساختن یک استایل دانشجویی مردانه ایفا می کنند. کفش مردانه خوب و با کیفیت هزینه زیادی بر می دارد البته باز هم با کمی پول خرج کردن می توانید کفش هایی خوب با قیمت مناسب بخرید. شما حداقل دو جفت کفش شامل یک مدل مردانه و رسمی و یک مدل اسپرت نیاز دارید تا بتوانید آن را با لباس های مختلف ست کنید. در روزهایی از سال که هوا خوب است، کفش کتانی سفید یا کفش مردانه همراه با شلوارهای تیره تیپ خوبی به شما می دهند ولی در فصل های سرد و بارانی سال باید به فکر بوت و نیم بوت های تیره باشید.

 

کفش استایل دانشجویی

 

کیف

کیف های چرم یا طرح چرم مردانه رسمی که می توانید هم با بند دوشی آنها را بردارید و هم با بند دستی، انتخابی خوب برای وقت هاییست که تیپ رسمی می زنید ولی کوله پشتی مناسب روزهایی است که هودی و کفش کتانی پوشیده اید و کاملا یک استایل دانشجویی مردانه دارید.

 

کیف دانشجویی مردانه

 

انتخاب لباس برای فصل های سرد سال و جذابیت تیپ دانشجویی مردانه

پالتو، کاپشن، شال گردن، کلاه و دستکش جزو آیتم های فصول سرد سال است. اگر در منظقه ای دانشجو هستید که به ندرت هوای خیلی سرد و برفی را تجربه می کنید پس نیازی به صرف هزینه اضافی نیست. در غیر اینصورت سعی کنید کلاه و شال گردن را با هم ست کنید و برای این منظور می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید. اگر که خیلی اهل پوشیدن کلاه نیستید، پس شال گردنی با رنگ تیره انتخاب کنید که با بیشترِ لباس های شما ست شود.

در مورد خرید پالتو محتاط باشید، زیرا یک تیپ رسمی می سازد و اگر خیلی اهل تیپ های رسمی نیستید پیشنهاد می کنیم از این گزینه صرف نظر کنید و در عوض خرید کاپشن را به پالتو ترجیح دهید و یک استایل دانشجویی مردانه راحت و اسپرت بزنید.

 

انتخاب لباس برای فصل های سرد سال و جذابیت تیپ دانشجویی مردانه

 

حقایق ناگفته: باید و نبایدهایی که یک دانشجو باید بداند.

  • همیشه به اندازه بودجه تان خرید کنید. برای خرید لباس آنقدر هزینه کنید که از پس آن بر می آیید و بقیه پولتان را برای قرار هایی نگهدارید که قرار است به زودی به آنجا بروید.
  • منتظر حراجی در فروشگاه های بزرگ باشید؛ در این مواقع شما می توانید لباس هایی با کیفیت خوب ولی با قیمت پایین بخرید. این نکته را به خاطر داشته باشید، شما در یک لباس که فیت بدنتان است حتی اگر پول زیادی بابت آن پرداخت نکرده اید و مارک هم نیست، نسبت به لباس های گران قیمت بسیار زیباتر به نظر می رسید.
  • رنگ ها را با هم مطابقت دهید؛ برای داشتن یک استایل دانشجویی مردانه و شاد به رنگ ها و ترکیبات ساده بچسبید. از رنگ های متضاد استفاده کنید اما زیاده روی نکنید. در صورت داشتن اندام لاغر می توانید به راحتی از رنگ های روشن استفاده کنید. بخاطر داشته باشید رنگ های روشن جدای از اینکه روحیه شما را بهتر می کند، سن شما را کمتر نشان می دهد و آزادی انتخاب بیشتری در ست کردن لباس به شما می دهد.

 

برای هر موقعیت لباس مناسب آن موقعیت را به تن کنید.

یک بخش خوب لباس پوشیدن، خود لباس است و اما قطعه دوم پازل موقعیتی است که قصد رفتن به آنجا را دارید. در روزهای معمولی و سر کلاس های درس پوشیدن کت و شلوار حرکت ناشیانه ای است و البته می تواند خسته کننده نیز باشد و یا در یک موقعیت رسمی مثلا ارائه یک سمینار پوشیدن لباس های اسپرت کمی نامتعارف است.

اگر بودجه تان کم است عاقلانه تر اینست که آن را صرف مواردی کنید که بیشتر به آن نیاز دارید. بلاخره روزی صاحب لباس های سفارشی خود می شوید ولی امروز آن روز نیست. حالا، یک پایه محکم از لباس های ضروری مثل یک شلوار جین تیره، تیشرت، بلیزر و یک کت زمستانی با کلاس و چند جفت کفش باید داشته باشید. البته جوراب و لباس زیر را از قلم نیندازید.

از اکسسوری ها شاید بهترین گزینه در استایل دانشجویی مردانه ساعت باشد. با توجه به محدودیت هایی که در محیط دانشگاه وجود، بهتر است که از سایر اکسسوری ها مانند انگشتر، گردنبند و کراوات استفاده نکنید.

بهترین اکسسوری دانشجویی

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا