امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

خوشتیپی به سبک رایان گاسلینگ

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۱/۱۶ دوشنبه
خوشتیپی به سبک رایان گاسلینگ
چکیده این مقاله : ساده پوشی، مرتب و منظم بودن، استفاده از آیتم های کلاسیک، استایل خاص مردانه، توجه به رنگ و استفاده از اکسسوری های جذاب باعث شده است تا رایان گاسلینگ در لیست خوشتیپ ترین بازیگران سینمای جهان قرار بگیرد.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 2864 بازدید

خوشتیپی به سبک رایان گاسلینگ

 

بررسی استایل رایان گاسلینگ

رایان گاسلینگ بازیگر و موزیسین کانادایی است که در سال 1980 متولد شد و از 20 سالگی به دنیای هنر قدم نهاد. استایل رایان گاسلینگ مورد توجه بسیاری از استایلیست ها قرار گرفته است و بسیاری از فعالان دنیای مد و فشن استایل او را مورد بررسی قرار می دهند. یکی از مواردی که باعث توجه طرفداران رایان به تیپ او شده است؛ فعالیت رایان در دنیای مد و فشن نیز است. رایان گاسلینگ یکی از خوش پوش ترین های سینمای هالیوود به حساب می آید و مردان بسیاری در پوشیدن لباس از رایان الگو می گیرند. ساده پوشی، مرتب و منظم بودن، استفاده از آیتم های کلاسیک، استایل خاص مردانه، توجه به رنگ و استفاده از اکسسوری های جذاب باعث شده است تا رایان گاسلینگ در لیست خوشتیپ ترین بازیگران سینمای جهان قرار بگیرد. در ادامه مطلب به استایل رایان بیشتر پرداخته می شود.

 

بررسی استایل رایان گاسلینگ

 

استایل رایان گاسلینگ در گلدن گلوب 2017

استایل رایان گاسلینگ در گلدن گلوب 2017 یکی از جذاب ترین استایل های این هنرپیشه محبوب است. می توان از استایل او در این مراسم برای مراسم های رسمی و مجلل الگو گرفت. در این استایل رایان به رنگ های مکمل و خنثی توجه ویژه ای داشته است. انتخاب رنگ مشکی برای کفش و شلوار بسیار مناسب است. با توجه به اینکه رنگ مشکی نشانه قدرت، ثروت و در عین حال سادگی و ظرافت است، این استایل با این رنگ ها در این مراسم بسیار مناسب است. از آنجا که رنگ سفید مکمل رنگ مشکی است رایان پیراهن و کت سفید را با شلوار و کفش مشکی ست کرده است. پاپیون مشکی با پیراهن سفید باعث جذابیت بیشتر این استایل شده است. رنگ قرمز نیز به عنوان مکمل مشکی  شناخته می شود و با رنگ سفید ترکیب زیبایی می سازد، رایان با هوشمندی هر چه تمام تر به خوبی از این رنگ در استایل خود استفاده کرده است. استفاده از رنگ قرمز بدین نحو باعث می شود تا توجه بیننده به صورت رایان بیشتر جلب شود. استفاده از کفش جیر مشکی در این استایل شکوه و جذابیت رنگ مشکی را بیشتر نمایان می کند.

 

استایل رایان گاسلینگ در گلدن گلوب 2017

 

 بررسی استایل اسپرت رایان گاسلینگ

تیپ های اسپرت رایان گاسلینگ نیز در نوع خود بسیار جذاب است. رایان برای تیپ های اسپرت خود اغلب تی شرت های یقه باز با آستین بلند را انتخاب می کند. اغلب رایان آستین های تی شرت خود را بالا می زند. رایان برای تیپ های اسپرت خود شلوارهای جین سورمه ای و طوسی را انتخاب می کند. تی شرت سفید آستین کوتاه با یقه ساده گرد به همراه شلوار جین طوسی و بوت های قهوه ای رنگ با بندهای ساده به همراه عینک فرم دی یکی از مود توجه ترین استایل های اسپرت رایان است.

تی شرت سفید به همراه شلوار جین طوسی و کاپشن خلبانی آبی کمرنگ و یک کوله پشتی یکی دیگر از تیپ های اسپرت پاییزی این بازیگر جوان خوش استایل هالیوودی است.

 

استایل اسپرت رایان گاسلینگ

 

استایل رایان گاسلینگ در فیلم عشق احمق دیوانه

در این فیلم می توان جذاب ترین تیپ های رایان گاسلینگ را مشاهده کرد؛ زیرا او در این فیلم نقش یک میلیونر را که قرار است راز خوش پوشی را به دوستش آموزش دهد بازی می کند. رایان در این فیلم در انواع تیپ های اسپرت و مردانه رسمی مشاهده می شود. ترکیب رنگ طوسی و قهوه ای روشن در تیپ اسپرت او بسیار جذاب است. انگشتری با نگین قهوه ای و ساعتی لوکس با بند چرم قهوه ای روشن به همراه تی شرت طوسی یقه بسته ی آستین کوتاه جذابیت بازیگر در این فیلم را بیشتر کرده است.

 

استایل رایان گاسلینگ در فیلم عشق احمق دیوانه

 

بررسی استایل زمستانه رایان گاسلینگ

استایل های زمستانه رایان گاسلینگ نیز می تواند یک الگوی خوب برای مردان قد بلند باشد. قد رایان گاسلینگ 184 سانتی متر است در نتیجه می تواند به راحتی پالتوها و بارانی های بلند نیز تن کند. رایان برای تیپ های رسمی زمستانه کت و شلوار به همراه پالتوهای بلند مردانه را انتخاب می کند. کت و شلوار سرمه ای به همراه پیراهن سفید ساده و یک کراوات نوک مدادی با خط های سفید به همراه یک پالتوی بلند طوسی رنگ یکی از جذاب ترین استایل های زمستانه رایان است. رایان در فیلم بلید رانر 2049 که نقش یک افسر پلیس را بازی می کند؛ در استایلی زمستانه و جذاب ظاهر می شود. پالتوی یشمی بلند با یقه خز دار و پلیور بافتنی نوک مدادی به همراه شلوار طوسی روشن و بوت استایلی مردانه و در عین حال خاص را ایجاد کرده است.

پلیور قرمز با یقه و آستین های مشکی به همراه شلوار جین مشکی و بوت های مشکی و تی شرت مشکی با طرح ها سفید یکی از تیپ های زمستانه اسپرت رایان است. کاپشن خلبانی و کت های چرم مشکی کوتاه به همراه بلوز ها و تی شرت های یقه گرد ساده از دیگر علاقه های رایان است.

 

بررسی استایل زمستانه رایان گاسلینگ

 

رنگ های مورد علاقه رایان گاسلینگ

در بررسی استایل های رایان گاسلینگ متوجه می شویم که او بیشتر به رنگ های سفید، طوسی، مشکی، آبی و سورمه ای بیشتر علاقه دارد. رنگ قهوه ای روشن و قرمز در درجه های بعدی قرار دارد. با این حال گاسلینگ در پوشیدن رنگ های غیر رسمی و شاد نیز جرات خود را نشان داده است. به عنوان مثال در جشنواره فیلم کن 2011 رایان کت و شلوار قرمز با پیراهن ساده سفید به تن کرد. پاپیون مشکی، یقه کت مشکی و کفش مشکی باعث جذاب تر شدن استایل او شد. این رنگ که به ظاهر رسمی به نظر نمی رسد اما در این استایل در عین رسمی بودن شیک نیز ظاهر شد. یا مثلا در جایزه انجمن منتقدان پخش کننده فیلم 2011 او با کتی بنفش رنگ در مراسم حاضر شد. شلوار مشکی، کفش مشکی، پاپیون مشکی  به همراه پیراهن ساده سفید و کت بنفش مخمل باعث ایجاد استایلی مجلل شده بود.

علاوه بر رنگ های شاد رایان گاسلینگ جرات بالایی نیز در پوشیدن لباس هایی با جنس و طرح خاص  نیز دارد. مثلا کت و شلوارهای مخمل، یا کت و شلوارهای چهار خانه جزو انتخاب های رایان است. رایان با این استایل ها ثابت کرده است که می توان با سنت شکنی در انتخاب رنگ، طرح و جنس جذابیت مردانه را همچنان حفظ کرد.

 

رنگ های مورد علاقه رایان گاسلینگ

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا