امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

11 اشتباه رایج در استایل زمستانه برای مردان

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۹/۲۶ چهارشنبه
11 اشتباه رایج در استایل زمستانه برای مردان
چکیده این مقاله : در این مقاله 11 اشتباه رایج در استایل زمستانه برای مردان را بررسی می کنیم که با اجتناب از آنها شیک ترین و جذاب ترین و در عین حال گرم ترین پوشش را در زمستان خواهید داشت.
  • زمان مطالعه : 9 دقیقه
  • 0 نظر
  • 1405 بازدید

راحت تر از آنچه که فکر می کنید میتوان با داشتن آگاهی از نحوه ی انتخاب و ست کردن لباس های مناسب با فصل زمستان علاوه بر گرم شدن، بسیار شیک و جذاب شوید. در این مقاله 11 اشتباه رایج در استایل زمستانه برای مردان را بررسی می کنیم که با اجتناب از آنها شیک ترین و جذاب ترین و در عین حال گرم ترین پوشش را در زمستان خواهید داشت. بنابراین تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. 

 10 اشتباه رایج در استایل زمستانه برای مردان

1- لایه بندی اشتباه در استایل زمستانه برای مردان

بسیاری از اوقات فقط چندین لایه را بدون تناسب و فکر و فقط برای گرم شدن می پوشید و این لایه بندی هوشمندانه نیست. در واقع بسیاری از مردان نمی دانند چگونه لایه بندی مناسب را انجام دهند و یا اصلا برای آنها اهمیتی ندارد. اما اگر از تاثیر آن در جذابیت و شیک پوشی و از آن مهم تر در راحتی در محیط های مختلف آگاه باشند، قطعا آن را رعایت خواهند کرد. یکی از لایه های مهم در فصل زمستان انتخاب پالتو مناسب می باشد.

یک قانون کلی در مورد لایه بندی بیان می کند که ترتیب لایه بندی از نازک ترین به ضخیم ترین است و نازک ترین لباس نزدیکترین لباس به بدن شماست. مثلا اگر می خواهید کت و زیر پیراهنی گرم و پیراهن و جلیقه بپوشید، بایستی به ترتیب زیر آنها را لایه بندی کنید:

1.زیر پیراهنی گرم

2.پیراهن

3.جلیقه

4.کت یا پالتو

لایه بندی اشتباه در استایل زمستانه برای مردان

اما اگر کلا یک لباس نازک و یک لباس ضخیم تر دارید، این قانون صدق نمی کند. اهمیت اصلی لایه بندی در ایجاد انعطاف پذیری و گرمای بیشتر است. در فصل زمستان هوای بیرون نسبت به هوای درون منزل و یا محیط کار شما سرد تر است، بنابراین شما باید لباس گرم بپوشید، اما وقتی که وارد محیط گرم تری می شوید می توانید از  این لایه ها کم کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید. 

تصور کنید که از قانون لایه بندی استفاده نکرده اید و تنها یک کت ضخیم را روی یک پیراهن نازک پوشیده اید، شما از محیط بسیار سرد بیرون وارد محیطی می شوید که به آن اندازه سرد نیست اما باز هم سرمای کمی دارد و اینجاست که شما نه می توانید کت را در آورید و از طرفی هم با پوشیدن آن راحت نیستید.

لایه بندی بیشترین امکانات را در طول روز به شما می دهد و شما حق انتخاب خواهید داشت. راه حل موثر در این مورد پوشیدن یک ژاکت روی پیراهن است تا در طول روز گزینه های بیشتری داشته باشید.

 

 لایه بندی مناسب در استایل زمستانه

2- پوشش اشتباه برای کار در استایل زمستانه برای مردان

تعداد زیادی از مردان لباس مناسب آب و هوای  شهر خود ندارند و نمیدانند چرا در زمستان هرگز احساس راحتی نمی کنند. اگر کارمند و شاغل هستید و هر روز به محل کار میروید باید حتما از وضعیت آب و هوا مطلع باشید و متناسب با آن لباس بپوشید تا در تمام روز های کاری خود احساس راحتی کنید و از زمستان گله نداشته باشید. می دانید که در فصل زمستان هم روزهایی وجود دارد که گرم باشد و نیازی به پوشیدن لباس زیاد نیست، بنابراین از قبل وضعیت آب و هوای هر روز را بررسی کنید تا همیشه لباس و استایل زمستانه مناسب داشته باشید.

مثلا اگر در شهری زندگی می کنید که زمستان های سردی ندارد و یا برعکس در جایی با زمستان های سوزناک و فوق العاده سرد، حتما استایل زمستانه مناسب آنجا را خریداری کنید و همیشه متناسب لباس بپوشید.

بنابراین اولین قدم اطلاع از وضعیت آب و هوایی منطقه خود است تا بتوانید وسایل مناسب آب و هوای خود را انتخاب کنید.

 پوشش اشتباه برای کار در استایل زمستانه برای مردان

3- استفاده از کفش های نامتناسب در استایل زمستانه

درست است که گاهی دوست دارید حتی در زمستان کفشی که با آن راحت هستید را بپوشید اما توجه کنید که حتما کفشی را انتخاب کنید که مناسب وضع آب و هوایی آنجا باشد. استفاده از کفش های نامتناسب که علاوه بر اینکه گرمای خاصی ندارند، به جذابیت استایل شما هم کمکی نمی کنند، از اشتباهات رایج استایل زمستانه برای مردان است.

بیشترین موردی که در استایلتان از آن استفاده می کنید کفش است، بنابراین کفش با دوام و با کیفیتی را برای زمستان تهیه کنید.

 استفاده از کفش های نامتناسب در استایل زمستانه

4- بیش از حد هزینه کردن برای موارد اشتباه

همانطور که می دانید صرفا برند تجاری معروف به معنای بهتر بودن و با کیفیت بودن محصول آن نیست. بنابراین حتما تحقیق کنید که استایل زمستانه با کیفیت و واقعا گرم خریداری کنید چون شما می خواهید برای آن هزینه کنید. برای مثال کت های از جنس پلی استر از شما در مقابل سرما محافظت نمی کنند، زیرا پلی استر وقتی که با پارچه های دیگر ترکیب شود مقاومت بالاتری در برابر سرما دارد و به تنهایی کارآمد نیست.

به جای آن می توانید ژاکت پشمی یا مخلوطی از پشم و جنس های دیگر را خریداری کنید. اینها علاوه بر اینکه شما را گرم نگه می دارند، از ماندگاری بالایی نیز برخوردار هستند.

بنابراین توجه کنید که پول و سرمایه خود را در خرید جنس نامرغوب و نامناسب هدر ندهید و برای مواردی که زیاد گرم نیستند، بیش از اندازه هزینه نکنید. مثلا اگر در محلی زندگی می کنید که زیاد سرد نیست نیازی به صرف هزینه برای کت های ضخیم و خیلی گران ندارید. همیشه استایل زمستانه مناسب را انتخاب کنید.

 بیش از حد هزینه کردن برای موارد اشتباه

5- عدم انتخاب رنگ متناسب با رنگ پوست در استایل زمستانه

بعضی اوقات به شما گفته می شود که فلان رنگ لباس به رنگ پوستتان می آید. بله این حقیقت دارد تناسب رنگ لباس با رنگ پوست بسیار تاثیر گذار است. بهتر است که افراد با رنگ پوست تیره یا به اصطلاح سبزه از رنگ های روشن تر و افراد سفید از رنگ های تیره تر در استایل زمستانه خود استفاده کنند.

 

6- به اندازه کافی هزینه نکردن برای موارد صحیح

می توان گفت که یکی از رایج ترین اشتباهات در استایل زمستانه برای مردان خرید ارزان است. باید توجه داشته باشید که اگر پوشش مناسب و گرمی را پیدا کردید خساست به خرج ندهید و بهای کیفیت بالای آن را بپردازید. با این کار کالایی خریداری می کنید که می توانید آن را با اطمینان در فصل زمستان بپوشید و از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

از جمله موارد صحیحی که در استایل زمستانه برای مردان ارزش سرمایه گذاری دارد عبارتند از: کت، زیر پیراهنی گرم و کفش

همانطور که اشاره کردیم انتخاب کت های پشمی یا مخلوطی از چشم و جنس های دیگر در استایل زمستانه بسیار مناسب و شیک است. بنابراین ارزش دارد که پول خودتان را صرف خرید آنها کنید هر چند که اغلب می توانند گرانتر از نمونه های پلی استر آنها باشند.

  به اندازه کافی هزینه نکردن برای موارد صحیح

7- به اندازه کافی هزینه نکردن برای موارد صحیح

شاید با خودتان فکر کنید که زیر پیراهنی گرم چه اهمیتی می تواند داشته باشد. باید بدانید که این مورد هم ارزش صرف هزینه را دارد چرا که اولین و نزدیکترین لایه پوششی به بدن شما است و می تواند تا اندازه ی زیادی گرمای بدن شما را تامین کند. با تهیه ی زیر پیراهنی گرم و مناسب در واقع اساس گرم نگه داشتن خود را حفظ کرده اید.

 و اما قسمت مهم استایل زمستانه، کفش است. در واقع کفش مناسب پایه و اساس کل استایل بدن شماست. حتما علاوه بر شیک بودن به کیفیت کفش در خرید خود اهمیت دهید. همواره به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است هزینه بیشتری برای تهیه کفش با کیفیت بپردازید اما دوام آنها بیشتر از کفش های ارزان تر است. اگر اکنون روی محصولات خوب و مناسب هزینه کنید مسلما در طولانی مدت پس انداز خواهید کرد.

 

8- نادیده گرفتن قدرت رنگ و الگوها در استایل زمستانه

تاثیرگذاری رنگ ها بسیار بالاست. در فصل زمستان می توانید از رنگ ها و الگوهایی استفاده کنید که نمی توانید در تابستان و بهار بپوشید. طبیعت ما را در انتخاب و بکارگیری رنگ ها و الگوها در فصل زمستان راهنمایی کرده است. می بینیم که تمام طبیعت در فصل پاییز و زمستان به سمت رنگ های تیره تر و گرم تر می روند. در واقع سعی کنید که از این تغییر رنگ محیط بهترین بهره را ببرید.

رنگ های خنثی مانند مشکی، سرمه ای، برنزه و سبز زیتونی و الگوهایی مانند مخمل کبریتی و پارچه پشم و نخ راه راه مردانه، بهترین گزینه ها در استایل زمستانه هستند. با پوشیدن رنگ های تیره در زمستان گرمای خورشید را بیشتر جذب کرده و گرم تر خواهید شد.

 نادیده گرفتن قدرت رنگ و الگوها در استایل زمستانه

9- خرید لباسی که از نظر سایز بندی متناسب نیست

وقتی اسم از استایل زمستانه می شود بیشتر افراد فقط روی گرم ماندن تمرکز می کنند اما می توان گفت که این اشتباه بزرگی است. شما باید تا حد امکان متناسب و شیک و جذاب به نظر برسید.

از خریدن لباس خیلی گشاد و یا خیلی تنگ که متناسب شما نیست، پرهیز کنید. پوشیدن شلوارهای خیلی تنگ و یا خیلی گشاد گزینه های خوبی برای مردان در فصل زمستان نیستند. با پوشیدن شلوار گشاد هوا به راحتی در آن گردش می کند و نمی تواند هوای گرم را در خود نگه دارد. شلوارهای تنگ مانند شلوارهای جین نیز هیچ گونه محافظتی در برابر سرما به شما نمی دهند چرا که مواد این شلوارها به هوا نفوذ پذیر است.

همیشه سایزبندی را رعایت کنید. سعی کنید استایل متناسب با خودتان را بشناسید و بدانید پوشیدن چه چیزی به حفظ استایل زمستانه جذاب برای شما کمک می کند. این کار باعث می شود که لباس های با کیفیت بالا خریداری کنید و ظاهر خیلی خوبی هم داشته باشید.

 

10- خرید عینک آفتابی ارزان

آنچه که باید بدانید این است که در زمستان خورشید به زمین نزدیک تر است. به دلیل چرخش محور زمین، نیمکره شمالی در زمستان به خورشید نزدیکتر است. علاوه بر این، برف نیز نور خورشید را شدیدا منعکس می کند و باعث روشنایی بیشتر آن می شود.

بنابراین در استایل زمستانه خود از خریدن عینک ارزان و بی کیفیت خودداری کنید. شما می توانید با تهیه عینک مناسب هم استایل شیکی داشته باشید و هم در برابر اشعه ماوراء بنفش از چشمان خود محافظت کنید. با این کار در زمستان در برابر این نور شدید آسیبی نخواهید دید.

 خرید عینک آفتابی ارزان

11- نداشتن یک روال پیرایش و نظافت زمستانی

شاید طبیعت زمستان شما را کمی تنبل کند اما نباید از نظافت و آراستگی خود غافل شوید. برنامه آراستگی خود را ادامه دهید چرا که برای حفظ استایل جذاب شما الزامی است. به دلیل خشکی هوا که باعث ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن پوست می شود، حتما از مرطوب کننده استفاده کنید.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا