امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

آشنایی بیشتر با نحوه ست کردن لباس زمستانی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۹/۱۶ یکشنبه
آشنایی بیشتر با نحوه ست کردن لباس زمستانی
چکیده این مقاله : نحوه ست کردن لباس زمستانی کمی چالش‌برانگیز به نظر می رسد. هنگامی که فصل سرما می رسد، پوشیدن چندین لایه لباس یک گزینه اجباری به نظر می‌رسد و شما باید انواع لباس گرم را در کنار هم و لایه لایه بپوشید.
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • 0 نظر
  • 1582 بازدید

آشنایی بیشتر با نحوه ست کردن لباس زمستانی

هر سال پس از پایان فصل گرما و شروع فصل زمستان نحوه ست کردن لباس زمستانی کمی چالش‌برانگیز به نظر می رسد. باید اعتراف کرد که فصل زمستان، فصلی است که آقایان می توانند در آن ظاهری زیبا و شیک تر داشته باشند. همچنین می توانند چیدمان کمد لباس خود را در این فصل متنوع تر نمایند. هوای خنک و سرد زمستانی گزینه‌های بسیاری از مد و استایل را در اختیار شما قرار میدهد. با این حال هنگامی که فصل سرما می رسد، پوشیدن چندین لایه لباس یک گزینه اجباری به نظر می‌رسد و شما باید انواع لباس گرم را در کنار هم و لایه لایه بپوشید. آشنایی با اصول پوشیدن لباس در فصل زمستان، از مهمترین رازهای خوش تیپ بودن در فصل سرما است.

 

نحوه ست کردن لباس زمستانی

 نحوه ست کردن لباس زمستانی چگونه باید باشد؟

در این مقاله به نکات و اصولی اشاره شده که باعث می‌شوند، شما علاوه بر آشنایی با نحوه ست کردن لباس زمستانی، بتوانید استایل خود را شیک و جذاب نشان دهید.

 

هوشمندانه لایه بندی کنید

بسیاری از مردان نمی دانند که چگونه لایه بندی مناسب را برای فصل زمستان انجام دهند. قبل از هر چیز شما باید این قانون اساسی را همواره مد نظر داشته باشید، که لایه بندی باید از نازک ترین پوشاک به سمت ضخیم ترین آنها صورت بگیرد، همچنین نازک ترین لایه باید نزدیکترین لایه به بدن شما باشد. به عنوان مثال، اگر کت، جلیقه و پیراهن دارید، باید آنها را به ترتیب زیر لایه بندی کنید:

• پیراهن

• جلیقه

• کت یا پالتو

نحوه این نوع لایه بندی به شما امکان می دهد، تا آنجا که ممکن است در برابر دمای هوا انعطاف پذیر بوده  و راحت تر خود را گرم نگه دارید. انتخاب لایه بندی مناسب علاوه بر گرم نگه داشتن باعث می شود، تا شما نحوه ست کردن لباس زمستانی خود را با خلاقیت بیشتری انجام دهید.

یکی از لباس های مهم جهت لایه بندی مناسب، پالتو مردانه می باشد که انتخاب یک پالتو مناسب می تواند ست کردن را برای شما آسان کند.

 

نحوه ست کردن لباس زمستانی

به نحوه انتخاب لباس از نظر جنس و سایز دقت داشته باشید

نحوه ست کردن لباس زمستانی باید بر اساس دمای منطقه ای باشد که در آن زندگی می کنید. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که زمستان های بسیار سردی ندارد، نیازی به انتخاب کت یا پالتو زمستانی سنگین نیست. در عوض، شما می توانید کت چرمی را انتخاب کرده، تا علاوه بر گرم نگه داشتن خود، ظاهرتان نیز شیک تر شود. ژاکت چرمی یکی از متنوع ترین لباس های زمستانی است که هر مردی باید در کمد لباس خود داشته باشد. روش های بسیاری برای ست کردن آنها با انواع لباس گرم زمستانی وجود دارد. انتخاب این نوع جنس برای کت زمستانی ظاهری کلاسیک و بسیار شیک برای شما به ارمغان خواهد آورد. اما اگر در یک منطقه بسیار سرد هستید و هر روز برف می بارد، برای گرم نگه داشتن خود از انواع  ژاکت پشمی همراه با آستری پلی استر یا ساتن استفاده کنید.

نکته ای که در هنگام خرید این نوع کت ها باید به آن توجه نمود، سایز کت است، برخلاف کت های چرمی بهتر است، کت های پشمی را یک سایز بزرگتر انتخاب کنید، تا علاوه بر احساس راحتی بیشتر، هنگام انتخاب لایه های زیرین، آزادی عمل بیشتری داشته باشید. کت های دو دکمه ای ساخته شده از جنس پشم مرینوس بهترین گزینه برای داشتن استایل شیک زمستانی است. این نوع انتخاب چه در دفتر کار و چه در یک قرار ملاقات، دوستانه یک گزینه مناسب به نظر می رسد. نحوه ست کردن لباس زمستانی برای این نوع پالتوها باید هوشمندانه باشد، شما می توانید یک ژاکت سرمه ای با شلوار جین انتخاب کنید یا لباس بیرونی به رنگ روشن را با آن ست کنید. برای داشتن استایلی زیباتر همچنین می توانید، انواع بوت ها و چکمه های محکم از جنس برزنت با زیره پلی اورتان را نیز انتخاب کنید.

نحوه ست کردن لباس زمستانی

به قدرت رنگ و الگوها بیشتر توجه کنید

آشنایی صحیح با نحوه ست کردن لباس زمستانی به شما این امکان را می دهد،  تا در زمستان و پاییز بتوانید رنگ ها و الگوهای مختلفی را برای ارتقا استایل خود انتخاب کنید. شما نباید در زمستان از رنگ های پاستلی استفاده کنید، این یک انتخاب مناسب و هوشمندانه نیست. سعی کنید از تغییر رنگ محیط الهام بگیرید. برگ درختان و رنگ چمن ها بهترین گزینه های الهام بخش زمستانی هستند. در تابستان، بسیاری از درختان به رنگ سبز روشن هستند، اما در پاییز و زمستان، برگها تغییر رنگ داده و به سمت رنگ های گرم متمایل می شوند. با فرا رسیدن زمستان، درختان تیره تر و دارای بافت ضخیم تر و محکم تری روی پوسته خود می شوند. به همین دلیل نحوه ست کردن لباس زمستانی باید بر اساس رنگ های این فصل صورت بگیرد. استفاده از رنگ های خنثی مانند مشکی، سرمه ای، برنزه و سبز زیتونی در کنار الگوهای گشاد و ضخیم، ظاهر شما را بسیار شیک نشان خواهند داد. اینها رنگها و الگوهای برای زمستان بسیار عالی هستند.

نحوه ست کردن لباس زمستانی

انواع لوازم جانبی مانند چکمه، کلاه، شال و عینک آفتابی را فراموش نکنید

هنگام اندیشیدن به نحوه ست کردن لباس زمستانی اولین گزینه ای که به ذهن میرسد انتخاب کت یا پالتو مناسب است، اما همان اندازه که پالتو و کت در تعیین استایل زمستانی اهمیت دارند، انتخاب لوازم جانبی مانند چکمه، کلاه، شال و عینک آفتابی نیز مهم می باشند، در واقع آنها در کنار انواع لباس گرم زمستانی به بهتر نشان دادن استایل شما نیز کمک خواهند کرد. انواع این وسایل زمستانی در رنگها، جنس ها و مدلهای مختلف در بازار عرضه می شوند.

شما می توانید انواع چکمه چرم، بوت و کفش های چلسی را با رنگ کت یا پالتو خود ست کنید. نحوه بستن شال نیز می تواند ظاهر شما را خلاقانه و جسورانه تر نیز نشان دهد. انتخاب رنگ شال بهتر است بر اساس لایه های زیرین لباس باشد یا می توان آن را با رنگ کلاه خود ست کرد. برای تکمیل استایل زمستانی خود استفاده از عینک آفتابی مناسب را فرا فراموش نکنید. در فصل زمستان بازتاب نور خورشید می تواند صدمات و خطرات بیشتری را برای چشم ها به همراه داشته باشد. عینک آفتابی مناسب علاوه بر محافظت چشمان شما در برابر نور خورشید، استایل و ظاهر شما را نیز جذاب تر نشان خواهد داد. 

انواع اکسسوری مردانه

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا