امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه بر اساس رنگ

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ یکشنبه
اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه بر اساس رنگ
چکیده این مقاله : همواره تطابق رنگ از اصول مهم در ست کردن آیتم‌های پوشیدنی به شمار می‌رود. ما در این مقاله مروری بر اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه بر اساس معیار رنگ خواهیم داشت.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 2697 بازدید

چرا اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه مهم است؟

پوشیدن کت و شلوار برای نمایش تواضع، انتخابی ایده آل به شمار می‌روند. با این حال، همواره فرد کت و شلوار پوش زیر ذره بینِ نگاه سایر افراد است. به عبارت دیگر، جزئیات پوشش فرد کت و شلوار پوش در معرض دید عموم افراد قرار دارد. در این راستا، هم رنگ بودن کت و شلوار را می‌توان علت امر فوق دانست. بنابراین، رعایت اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه از مهم‌ترین مسائل مرتبط با استایل آقایان محسوب شده است.

حال، پرسش اینجا مطرح شده که چرا رعایت اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه از اهمیت بالایی برخوردار است؟ به طور کلی، آقایان به دنبال پوشیدن کت و شلوار هم رنگ هستند و نکاتی جهت انتخاب کت و شلوار را به یاد دارند. از آنجا که کت و شلوار دارای رنگ یکسان بوده، سایه رنگی سایر آیتم‌های پوششی زمینه ساز تفاوت ظاهری استایل مردانه به شمار می‌رود. در این میان، کفش مهم‌ترین آیتم پوششی مکمل کت و شلوار است.

 

اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه

 

مروری بر اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه

امروزه نقل قول‌های بسیاری درباره کفش مردانه موجود و قابل دسترس می‌باشد. واقعیت این است که کفش‌ِ منتخب شما حرف‌های زیادی در موردتان خواهد زد. به همین دلیل، انتخاب کفش متناسب با کت و شلوار تصویری ایده آل از شما خواهد ساخت. با این حال، انواع بی شماری از کفش در بازار به فروش می‌رسد. بدیهی است که ما قادر خواهیم بود هر کدام از انواع کفش را در زمان و مکان مناسب بپوشیم. جنس، طرح و رنگ کفش کاملاً یک موضوع سلیقه‌ای است، اما، به طور عمومی اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه شامل نکاتی مهم بوده که بهتر است آن‌ها را به خاطر بسپارید.

ما در این مقاله قصد داریم به اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه بر اساس رنگ بپردازیم. ممکن است این موضوع از لحاظ سبک و یا طرح کفش نیز مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد. با این حال، ارزیابی و بررسی انواع رنگ تطابق یافته کفش و کت و شلوار مد نظر است.

با ما همراه باشید تا مروری بر انواع استایل بر اساس رنگ کت و شلوار و رنگ کفش متناسب با آن داشته باشیم.

 

 

تیپ اداری مردانه

دستیابی به ظاهری ایده آل به خصوص در محیط اداری بسیار دشوار است. با این حال، رسیدن به تیپ اداری مردانه ایده آل از نکات مهم به شمار می‌رود. در این میان، انتخاب کت و شلوار آبی نفتی به عنوان آیتم اداری تقریباً اجتناب ناپذیر است. شما از طریق کت و شلوار آبی نفتی به هیچ عنوان جلب توجه نخواهید کرد. در عوض، انتخابی کلاسیک و مطمئن خواهید داشت. و اما بهترین رنگ کفش متناسب با کت و شلوار آبی نفتی کفش سرمه‌ای، کنیاکی و مشکی رنگ است.

تیپ اداری مردانه

 کفش سرمه‌ای

رنگ آبی نفتی و یا سرمه‌ای از انواع رنگ‌های قابل اعتماد برای تیپ اداری مردانه به شمار می‌رود. اما، اگر قرار است کت و شلوار آبی نفتی را با یک جفت کفش سرمه‌ای ست کنید، حتماً به سراغ کفش‌های تیره‌تر از کت و شلوارتان بروید!

 

کفش کنیاکی

به کار بردن رنگ کنیاکی از مهم‌ترین اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه به خصوص در تیپ اداری مردانه محسوب می‌گردد. قابل ذکر است که رنگ کنیاکی یکی از انواع سایه رنگ قهوه‌ای شمرده شده که بسیار پُررنگ، عمیق و غنی به نظر می‌رسد.

رنگ کنیاکی در تضاد کامل با رنگ آبی نفتی است. اما، این موضوع بدان معنا نیست که انتخاب فوق العاده‌ای برای ست کردن با کت و شلوار آبی نفتی به شمار نرود.

 

کفش مشکی

کفش مشکی، ساده‌ترین آیتم مکمل کت و شلوار آبی نفتی به شمار می‌رود. در واقع، این گزینه آسان‌ترین اصل ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه محسوب می‌گردد. 

 

1- تیپ رسمی مردانه

ممکن است بنا بر دلایل متعدد بخواهید به سراغ تیپ رسمی مردانه بروید. استایلی که بعضاً با استایل روزمره شما از زمین تا آسمان متفاوت به نظر می‌رسد.

تیپ رسمی مردانه

 

در موارد فوق، شما باید کت و شلوار مشکلی رنگ را با کفش در انواع رنگ‌های ذیل ست نمائید. این مورد یکی از مهم‌ترین اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه به شمار رفته است.

 

کفش قرمز عمیق

انتخاب کفش قرمز عمیق و متوالیاً، ست کردن آن با کت و شلوار مشکی بسیار جسورانه به نظر خواهد رسید. این استایل بیانگر قدرت افراطی و بعلاوه، آمادگی برای کسب و کار است.

 

کفش قهوه‌ای تیره

به دنبال کفش دارای سایه‌ای بسیار تیره از رنگ قهوه‌ای باشید. کفش قهوه‌ای سوخته به شما امکان خواهد داد تا بدون ایجاد تداخل در استایل کنتراست ایجاد نمائید و این مورد از اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه محسوب می‌شود.

 

کفش مشکی

انتخاب کفش مشکی یک انتخاب بی دردسر به شمار می‌رود. شما از طریق ست کردن کفش مشکی با کت و شلوار مشکی بدون زحمت خوش استایل به نظر خواهید رسید.

منتهی، شما باید یک پیراهن و کراوات رنگی انتخاب نمائید تا به طور افراطی محزون به نظر نرسید.

 

2- استایل اسمارت کژوال مردانه

استایل اسمارت کژوال به استایلی گفته می شود که یک و یا چند آیتم رسمی در آن استفاده می‌گردد. با این حال، انتخاب آزادانه در این استایل باعث شده تا بسیاری از آقایان به سمت و سوی این سبک در پوشش بروند. حال آنکه اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه همچنان در استایل اسمارت کژوال مهم شمرده می‌شود.

در صورت آنکه خواستار پیشروی با استایل اسمارت کژوال هستید، از کت و شلوار خاکستری رنگ استفاده نمائید. کت و شلوار خاکستری رنگ به آسانی قادر است با آیتم‌های درون کمدتان ست شود. این استایل یک استایل ساده برای موقعیت‌های تجاری غیررسمی به شمار خواهد رفت.

 استایل اسمارت کژوال مردانه

کفش قهوه‌ای تیره

ست کردن کت و شلوار خاکستری با کفش قهوه‌ای عمق رنگی مشابهی را به ارمغان خواهد آورد. بنابراین، این موضوع باعث شده تا کفش قهوه‌ای تیره انتخاب ایده آلی برای ست شدن با کت و شلوار خاکستری تیره محسوب گردد.

 

کفش مشکی

انتخاب کفش مشکی انتخابی هوشمندانه‌تر از کفش قهوه‌ای تیره به نظر می‌رسد.

شما قادر خواهید بود کت و شلوار خاکستری رنگ را با کفش مشکی ست نمائید. حال، اگر شما به دنبال استایل مینیمالیستی هستید، از کفش مشکی رنگ متناسب با کت و شلوار خاکستری استفاده نمائید.

این استایل یک استایل آزاد، سبک و راحت شمرده شده که با دو رنگ خنثی مطرح می‌شود. این یکی از مهم‌ترین اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه به شمار می‌رود.

 

3- تیپ اداری غیر رسمی مردانه

این مهم است که شما حتی در محیط غیر رسمی هم شیک پوش به نظر برسید. در این باب، برترین انتخاب ممکن یک دست کت و شلوار آبی رنگ است. در مقابل، دو رنگ سفید و یا سرمه‌ای بهترین مکمل رنگی برای آبی به شمار می‌روند. به همین علت، شما قادر خواهید بود کفش سفید و یا سرمه‌ای را به همراه کت و شلوار آبی بپوشید تا تیپ اداری غیررسمی خود را تکمیل نمائید.

 تیپ اداری غیررسمی مردانه

کفش آبی نفتی

انتخاب کفش آبی نفتی آسان‌ترین روش از اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه آبی رنگ به شمار می‌رود. انتخاب دو سایه متفاوت از رنگ آبی باعث خواهد شد تا استایل غیررسمی اصولی‌تر به نظر برسد.

 

کفش سفید

به احتمال زیاد، کفش سفید رنگ انتخاب ایده آلی برای تیپ اداری رسمی مردانه نیست. اما، این آیتم برای تیپ اداری غیررسمی مردانه فوق العاده به نظر خواهد آمد.

بنابراین، اگر شما خواهان ایجاد کنتراست خلاقانه و متفاوت هستید، کت و شلوار آبی رنگتان را به همراه کفش سفید رنگ استفاده نمائید. این استایل به اندازه کافی شما را منظم و جذاب جلوه خواهد داد.

 

4- تیپ اداری تابستانی

با آغاز فصل تابستان بیشتر آقایان تمایل دارند با استفاده از رنگ‌های روشن گرما را کنترل کنند. با این حال، کت و شلوار آبی روشن یک گزینه ایده آل برای استایل و تیپ اداری تابستانی به شمار رفته است. اما، اگر اطلاع ندارید که این کت و شلوار قرار است با چه رنگ کفش ست شود، بخش ذیل را مطالعه نمائید.

تیپ اداری تابستانی

 کفش مشکی

واقعیت این است که انواع کت و شلوار در رنگ‌های روشن کاملاً معمولی و تا حدودی غیررسمی به نظر می‌رسند. بنابراین، اگر شما بخواهید از طریق پوشیدن کت و شلوار روشن تیپ اداری و یا رسمی بزنید، نیاز خواهید داشت که آن را با هوشمندی کامل با کفش دارای رنگ ایده آل ست نمائید.

به عنوان مثال، رنگ مشکی رنگ فوق العاده‌ای برای کت و شلوار رنگ روشن محسوب می‌گردد. این انتخاب یک انتخاب بی دردسر شمرده شده که تقریباً هیچوقت هم از مد نخواهد افتاد.

به عبارت دیگر، استفاده از کت و شلوار رنگ روشن و ست کردن آن با کفش مشکی رنگ از اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه به شمار می‌رود.

 

کفش سورمه‌ای

کت و شلوار آبی روشن به همراه کفش سورمه‌ای اصلاً ترکیب پیچیده‌ای به نظر نمی‌رسد.

این دو آیتم دارای سایه‌های متفاوتی از رنگ آبی هستند. بنابراین، جای تعجب ندارد اگر شما بتوانید این دو را با هم بپوشید. شما قادر خواهید بود کت و شلوار آبی روشن را با یک جفت کفش سورمه‌ای به تعادل رنگی برسانید و ظاهر نهایی خود را بر اساس اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه تکمیل کنید.

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا