امتیازات این مقاله تاکنون : 4.6
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

ست کردن رنگ پالتو مردانه برای داشتن یک ظاهر شیک زمستانی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۹/۲۳ یکشنبه
ست کردن رنگ پالتو مردانه برای داشتن یک ظاهر شیک زمستانی
چکیده این مقاله : در این مقاله قصد داریم با معرفی چند ایده جذاب برای ست کردن پالتو های مختلف زمستانی و همچنین معرفی پالتوها و نیم پالتو ها به شما در ساخت یک استایل شیک، منحصر به فرد و جذاب زمستانی کمک کنیم.
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • 0 نظر
  • 10409 بازدید

روزهای سرد سال فرا رسیده اند و چیزی به شروع فصل زمستان باقی نمانده است. پالتوهای زمستانی یکی از المان های مهم در بسیاری از استایل های این فصل به شمار می روند که در طرح ها و استایل های مختلف به بازار عرضه می شوند. رنگ های مختلف پالتوها و گستردگی انتخاب هایی که برای ما فراهم کرده اند، آن ها را به یکی از جذاب ترین لباس های زمستانی تبدیل کرده است. ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی چند ایده جذاب برای ست کردن پالتو های مختلف زمستانی و همچنین معرفی پالتوها و نیم پالتو ها به شما در ساخت یک استایل شیک، منحصر به فرد و جذاب زمستانی کمک کنیم.

استایل شیک زمستانی با پالتو مردانه

انتخاب پالتو یا نیم پالتو 

پالتوها در مدل ها و اندازه های مختلفی به بازار عرضه می شوند. در میان دنیای وسیعی از انتخاب ها، پالتو ها و نیم پالتو ها می توانند توجه بسیار زیادی را به خود جلب کنند. پالتو ها غالبا به آن دسته از کت های ضخیم زمستانی اطلاق می شود که قد بلندی دارند و معمولا در نزدیکی زانو قرار می گیرند. در سال های گذشته شاهد پالتو های بلندتری نیز بودیم که حتی قد آن ها به مچ پا نیز می رسید. پالتو ها معمولا سنگین هستند و بیشتر برای روزهای سرد زمستانی مناسب هستند. در مقابل، نیم پالتو ها قرار دارند که مهم ترین تفاوت آن ها با پالتو ها، قدشان است. قد نیم پالتو ها معمولا کوتاه تر و تا بالا زانو می باشد.

بسیاری از نیم پالتو ها تحت عنوان ژاکت ها و یا کت های زمستانی یاد می کنند. مانند پالتو ها، نیم پالتو ها نیز در مدل های مختلف، از جمله کلاسیک و یا دو دکمه، در بازار وجود دارند. نیم پالتو ها معمولا سبک تر هستند و بیشتر برای فصل پاییز و بهار مناسب می باشند. نیم پالتو ها همچنین برای مناطقی که در زمستان چندان سرد نمی شوند، می توانند انتخاب خوبی باشند. افرادی با قد متوسط و افراد ریز اندام می توانند با خیالی راحت از نیم پالتو ها استفاده کرده و استایل های جذاب و منحصر به فردی را خلق کنند.

قبلا نکات ضروری برای انتخاب پالتو مردانه را بررسی کردیم. اما یکی از مهم ترین نکات انتخاب رنگ درست و نحوه ست کردن آن می باشد پس با ما همراه باشید.

انتخاب پالتو یا نیم پالتو 

استایل های زمستانی شیک با پالتو ها و نیم پالتو های مشکی

پالتو های مشکی یکی از متداول ترین و محبوب ترین انتخاب ها در زمستان هستند. شما می توانید از پالتو های مشکی در استایل های ساده، روزمره، کاری و حتی رسمی استفاده کنید. پالتو های مشکی به واسطه رنگ خود، مانند یک بوم خالی هستند و شما می توانید با استفاده از اکسسوری ها، زیورآلات و سایر المان های پوشش خود، آن ها را با استایل خود همراه سازید. به عنوان مثال، برای داشتن یک استایل معمولی در یک روز سرد زمستانی، انتخاب پالتو مشکی در کنار شلوار جین و شال بافتنی می تواند ایده ای کاربردی و جذاب باشد. شما می توانید شال های رنگی و طرح دار را برای این امر انتخاب کنید تا کمی جزئیات و رنگ را به استایل خود وارد کرده باشید.

پالتوهای زمستانی مشکی رنگ برای استایل های مونوکروم این فصل نیز توصیه می شوند. شما می توانید از آن ها به عنوان بخش متضاد پالت رنگ های مونوکروم استایل خود استفاده کنید. استفاده از زیورآلات براق و اکسسوری های چرمی در کنار پالتو های مشکی می توانند استایل شما را بسیار جذاب و چشمگیر کنند.

پالتو ها و نیم پالتو های مشکی

 

ترفند های عالی برای پالتو ها و نیم پالتوهای خاکستری زمستانی

ترکیب رنگ های زرد و خاکستری به عنوان رنگ های سال 2021 معرفی شده اند. به همین سبب است که انتخاب یک پالتو خاکستری می تواند انتخابی هوشمندانه برای زمستان امسال باشد. خوشبختانه برای ترکیب رنگ خاکستری با سایر رنگ ها محدودیت چندانی وجود ندارد و شما با دنیای وسیعی از انتخاب ها روبرو هستید. رنگ خاکستری انتخاب خوبی برای محل کار، قرار های دوستانه، یک پیاده روی معمولی و همچنین استایل های رسمی است. به عنوان مثال، برای داشتن یک استایل معمولی و یا قدم زدن با دوستان خود در یک روز سرد زمستانی، می توانید از ترکیب پالتو خاکستری، شلوار جین، بوت های زمستانی و یک شال بزرگ استفاده کنید.

حتی برای داشتن یک استایل کمی ورزشی تر، می توانید در این ترکیب از اسنیکرز ها استفاده کنید. یک ایده جذاب دیگر برای استایل روزانه و معمولی، ترکیب پیراهن های کتان، شلوار جین و بوت های چرمی است. کت های خاکستری به واسطه رنگ خنثی خود می توانند با بسیاری از ترکیب های رنگ سازگار باشند. به عنوان مثال، ترکیب خاکستری با رنگ های زرد، آبی تیره، بنفش، صورتی، سبز تیره، قرمز و خردلی از جمله ترکیباتی هستند که در استایل های زمستانی بسیار به چشم می خورند. پالتو های خاکستری همچنین به واسطه خنثی بودن رنگ خود می توانند انتخاب مناسبی برای استایل های مینیمالیست و مونوکروم باشند.

 

ترفند های عالی برای پالتو ها و نیم پالتوهای خاکستری زمستانی

 

نحوه ست کردن پالتو و نیم پالتو های سرمه ای و سبز

پالتو های سرمه ای می توانند انتخابی کلاسیک برای استایل های زمستانی باشند. ترکیب این پالتو با رنگ هایی مانند خاکستری، آبی روشن، قرمز، نارنجی، قهوه و خردلی از جمله انتخاب های رایجی هستند که در فصل زمستان به چشم می خورند. به دلیل تیره بودن رنگ این دسته از پالتو ها، انتخاب اکسسوری های فلزی و براق می توانند جلوه بهتری به استایل نهایی ببخشند. پالتو های سرمه ای بیشتر برای استایل های رسمی، شرکت در مهمانی ها و یا جلسات مهم کاری توصیه می شوند.

پالتوهایی با رنگ سبز در کنار رنگ هایی مانند خردلی، زرد، قهوه ای، نارنجی و خاکستری می توانند استایل های جذابی را در فصل زمستان به وجود آورند. ترکیب تناژ های مختلفی از رنگ قرمز در کنار پالتوهای سبز رنگ، بیشتر در ماه های آذر و بهمن و در نزدیکی کریسمس مورد توجه قرار می گیرند. بسیاری این پالت رنگی را به عنوان پالت کریسمس می شناسند.

نحوه ست کردن پالتو و نیم پالتو های سرمه ای

 

 

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا