امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

چگونه کت و شلوار سرمه ای را ست کنیم

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۵/۲۲ چهارشنبه
چگونه کت و شلوار سرمه ای را ست کنیم
چکیده این مقاله : هر زمان که صحبت از استایل رسمی به میان بیاید کت و شلوار اولین چیزی است که به ذهن فرد می رسد. کت و شلوار سرمه ای جزو رنگ های همه پسند و محبوب بین آقایان می باشد.
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • 0 نظر
  • 4466 بازدید

روانشناسی رنگ سرمه ای 

رنگ ها از عوامل مهم و تاثیر گذار در ارتباط بین افراد می باشد، به گونه ای که رنگی که در ست کردن لباس های خود استفاده می کنید تا حدودی بیانگر شخصیت شما می باشد.البته این موضوع صد در صد درست نیست ولی تا حدی می تواند به شناخت طرف مقابل کمک کند. .اگر دقت کرده باشید در مراسم های رسمی، جلسه های اداری و مصاحبه کاری اغلب از رنگ های تیره استفاده می شود .استفاده از رنگ های تیره مثل سرمه ای باعث ایجاد حس اقتدار و حس اعتماد به نفس در شخص می شود.این نکته نیز حائز اهمیت است که پوشیدن بیش از حد لباس های تیره در طولانی مدت سبب بروز خستگی و حس های ناخوشایند خواهد شد، پس در ست کردن رنگ سرمه ای دقت کنید.

 

استفاده از رنگ های مشابه :

شما می توانید برای ست کردن لباس هایتان از همان رنگ انتخابی با درجه های مختلف استفاده کنید و یک استایل شیک را برای خود درست کنید.استفاده از یک طیف رنگ کار ست کردن را برایتان راحت تر می کند.

شاید کمتر دیده باشیید که رنگ سورمه ای را سبز ترکیب کنند با این حال از این ترکیب زیبا غافل نشوید.هر چند سبز نیز در مجاورت رنگ سرمه ای می باشد و جزو رنگ های سرد به شمار می رود. ویژگی شخصیتی این رنگ ها بسیار مشابه هم می باشد به همین دلیل قرار گیری این رنگ ها باهم جلوه ای زیبا به استایل شما می دهد.

 

ست کت شلوار سرمه ای با کراوات سبز

 

رنگ آبی جزء رنگ های محبوب بین آقایان و خانم ها می باشد.رنگ آبی نیز جزو رنگ های سرد و در عین حال آرامش بخش می باشد.افرادی که از رنگ آبی استفاده می کنند حس آرامش، اعتماد و ارتباط برقرار کردن را در طرف مقابل ایجاد می کند.سرمه ای نیز دارای ویژگی های مشابه می باشد و ست کردن آن ها با هم بسیار ایده ی خوبی خواهد بود.

 

ست کت شلوار سرمه ای با آبی

 

به این نکته توجه داشته باشید بعضی از رنگ هر با وجود اینکه بسیار نزدیک به هم هستند اما ست کردن آن ها با هم اصلا جالب نیست. به عنوان مثال رنگ مشکی با بیشتر رنگ های دیگر بسیار ترکیب زیبا و جالبی می شود ولی با رنگ سورمه ای و قهوه ای ترکیب جالبی نمی باشد. همچنین رنگ سفید و کرم با وجود نزدیکی به رنگ به هم کنار هم زیبا جلوه نمی کنند.

 

استفاده از رنگ های مکمل :

رنگ سورمه ای به دلیل سرد بودن با رنگ های گرم ترکیب زیبایی را ایجاد می کنند.رنگ زرد از دسته رنگ های گرم می باشد و با رنگ سورمه ای ست زیبایی را تشکیل میدهند. شما می توانید با شلوار سرمه ای از پیراهن زرد استفاده کنید.

 

ست کت و شلوار سرمه ای با رنگ زرد

 

در انتخاب رنگ های مکمل جسور باشید و نترسید.از رنگ های گرم دیگر که با رنگ سرمه ای می توانید ست کنید رنگ قرمز است. اگر میخواهید از میزان سردی لباستان کم کنید از ترکیب سرمه ای قرمز بهره ببرید که باعث به وجود آوردن ترکیبی شاد و پر انرژی می شود.

 

ست کت و شلوار سرمه ای با رنگ قرمز

 

ست کردن با رنگ های خنثی :

ست کردن با رنگ های خنثی بسیار کار راحتی است البته به این معنا نیست که این رنگ ها در کنار هم زیبا نباشند. رنگ های خنثی شامل رنگ سفید، مشکی و خاکستری می باشند. تمامی رنگ ها را می توان با رنگ های خنثی ست کرد از جمله این رنگ ها نیز سرمه ای است که با رنگ های سفید، خاکستری و توسی ترکیبی فوق العاده شیک را به وجود می آورد. خاکستری را می توان رنگ تعادل در نظر گرفت زیرا نه سرد است ونه میتوان جزو رنگ های گرم به حساب آورد.افرادی که زیاد از این رنگ استفاده می کنند نشان دهنده ی این است که علاقه ای به جلب توجه کردن ندارند و نماد آرامش می باشد و ترکیب آن با سرمه ای بسیار آرام بخش و زیبا خواهد بود.

 

ست کت شلوار سرمه ای با توسی

 

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا